Träningsansvarig Sviesta 25/7

Ninja-Lisa

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult trampcykel och v-twin.
Alicia och jag tyckte att det blev lite för lite tid på banan på träningen idag. Vi skulle väldigt gärna åka ner nästa vecka också, fast då är träningen inställd eftersom det saknas träningsansvarig.

Finns det nån snäll människa som kan ställa upp? Vi skulle bli sååå glada då.

:banana

NI skulle ju kunna ställa upp som omväxling... :7peta
Om man delar ansvaret kan man få in några körpass också.

Instämmer. Men det brukar ornda sig va? Har någon träning blivit inställd pga att det inte funnits någon träningsansvarig? Jag vill köra NUUUUUUU!!! INATT!!

anja skrev:
2315484 Alicia och jag tyckte att det blev lite för lite tid på banan på träningen idag. Vi skulle väldigt gärna åka ner nästa vecka också, fast då är träningen inställd eftersom det saknas träningsansvarig.

Finns det nån snäll människa som kan ställa upp? Vi skulle bli sååå glada då.

:banana

Just nu så ser inte vädret så lovande ut.
Men om det blir sol, Syss och Alx, kan ni mutas för pengar?

Alicia skrev:
2315662 Just nu så ser inte vädret så lovande ut.

Syss jobbar och jag ska till italien som det ser ut, men jag är sjuk så säger farbror doktorn nej kan jag ta det om Kobbe hjälper mej.

Alx skrev:
2316012 Syss jobbar och jag ska till italien som det ser ut, men jag är sjuk så säger farbror doktorn nej kan jag ta det om Kobbe hjälper mej.

Sjuk, vad har hänt?

Grejen är ju att det är Bike Week, så det blir nog inte så mycket folk. Så man kan väl se till att hjälper till.

När jag o Marie är träningsansvariga bruka vi faktiskt hinna med o köra lite själva också. Det bruka ju stabilisera sig efter några pass och då kan man turas om o köra. Så dela ni på träningsansvarig så blir det nog bra. :)

Alicia skrev:
2315662 Just nu så ser inte vädret så lovande ut.

Alx är i Italien, jag jobbar till tidigast kl 19...
Tyvärr!

Mad Moose skrev:
2316736 När jag o Marie är träningsansvariga bruka vi faktiskt hinna med o köra lite själva också. Det bruka ju stabilisera sig efter några pass och då kan man turas om o köra. Så dela ni på träningsansvarig så blir det nog bra. :)

Vi kör i samma grupp, lite svårt då. Efter några pass? Vi fick två pass igår. Därför vill vi ner på tisdag igen och köra flera pass. Jag dela gärna med någon i snabb grupp så att båda två kan köra alla pass. Så länge alla håller sig på banan så borde det gå.

Alicia skrev:
2316748 Vi kör i samma grupp, lite svårt då. Efter några pass? Vi fick två pass igår. Därför vill vi ner på tisdag igen och köra flera pass. Jag dela gärna med någon i snabb grupp så att båda två kan köra alla pass. Så länge alla håller sig på banan så borde det gå.

Vi har nog lite problem att komma ner i god tid innan träningen också. :gnissla

LOTTAK skrev:
2316801 Kan glädja med att nog Kobbe vill leka träningsansvarig (har nog fått blodad tand sen idag) :hihi

Japp, jag tar träningen.
Jag tycker speciellt om svartflaggen så det är bäst att ni sköter er. :tungan

Syss skrev:
2316747 Alx är i Italien, jag jobbar till tidigast kl 19...
Tyvärr!

Är tyvärr inte alls i Italien utan hemma och kurerar min sjuka hals. Tänkte bli frisk till på tisdag, men det spelar ju ingen roll. Kobbe du fixar allt själv va? :tungan Annars kan du få låna saaben och köra skamkärran med :D

Last edited:
Underbart Kobbe!
Swedie ska vila och endast coacha mig, så han kan säkert hjälpa till lite grann. Nu hoppas vi på strålande sol.

Alx skrev:
2317011 Är tyvärr inte alls i Italien utan hemma och kurerar min sjuka hals. Tänkte bli frisk till på tisdag, men det spelar ju ingen roll. Kobbe du fixar allt själv va? :tungan Annars kan du få låna saaben och köra skamkärran med :D

Du är klen! :7peta

Förresten har jag ditt handledarpapper. Kan ju vara en idé att lämna in, kanske... :banana

Syss skrev:
2318210 Du är klen! :7peta

Förresten har jag ditt handledarpapper. Kan ju vara en idé att lämna in, kanske... :banana

Jag är inte alls klen! Jag har en jättealvarlig blödning i sköldkörteln eller en sträckning kanske? :4skrika

Give me the papers pleese! :tummenupp

Alx skrev:
2318285 Jag är inte alls klen! Jag har en jättealvarlig blödning i sköldkörteln eller en sträckning kanske? :4skrika

Give me the papers pleese! :tummenupp

Kom o hämta... :7peta

Kobbe skrev:
2316876 Japp, jag tar träningen.
Jag tycker speciellt om svartflaggen så det är bäst att ni sköter er. :tungan

:Bugar

Har fixat så jag är ledig på tisdag så se till att fixa lite sol nu och spara en fin orange väst till mig.

*/ ?>
Nyheter
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Back