Moto-XXX
Industrial strength
Finns det några bilder där man ser hur banan ser ut?
/ Andreas
/ Andreas
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Årets layout finns inte men.... http://www.gokartaventyr.com/Finns det några bilder där man ser hur banan ser ut?
/ Andreas
Tjena, som man ser här i tråden så ser det ju ut som det är mer erfarna supermotard piloter i södertälje...
Därför undrar jag om man har någonting där och göra med en ktm 660, om man inte kört på ett tag och inte har mycket ban- erfarenhet?
Det börjar klia lite i högerhanden....
Tjena, som man ser här i tråden så ser det ju ut som det är mer erfarna supermotard piloter i södertälje...
Därför undrar jag om man har någonting där och göra med en ktm 660, om man inte kört på ett tag och inte har mycket ban- erfarenhet?
Förra vintern kördes t.o.m. 640 där inne så de e inga problem. Bara å gasaTjena, som man ser här i tråden så ser det ju ut som det är mer erfarna supermotard piloter i södertälje...
Förra vintern kördes t.o.m. 640 där inne så de e inga problem. Bara å gasa![]()
Som alltid på bana, ute eller inne, så gäller det bara att köra med huvudet. Håller du ditt spår alt. hjälper till lite (spec. inomhus då) så dom snabbare kommer förbi så har alla precis lika kul.
.
Förra söndagen var det verkligen ingen 640 där inne,. Jag blev varvad 418 ggr per varv typ. (dock var det första gången på ett år jag körde hojjen)
Men det är ju alltid kul och kolla hur dom snabba grabbarna kör.
ok ok, det lät ju possitivt! Man får väl ta och pallra sig dit då. Får se om man hinner komma nästa söndag efter mässan, Men bäst för dig Percy att du är där då så man kan få lite tips! Simma lungt!
Kalla mig bananskalet eller vurpan BORG.![]()
![]()
Men roligt var de...
Såg aningens halt ut när du gick ut med snö på däcken![]()
Mmmmm lite bättre med däcksvärmare![]()
![]()
...fast du gav däckstraven än tryckare även efter det.![]()
Såg inte vansinnigt skönt ut. Men du va ju uppe snabbt igen så jag antar att det gick bra?
Jo de såg nog värre ut än va de va. Lite mör i sidfläsket nu bara![]()
Är det öppet imorrn? Kan tyvärr inte komma..
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |