Tränings öppet från sön 7/1 Södertälje

Säg nu inte att det är stängt imorn för jag tänkte åka dit.:confused:
Är det nödvändigt med däckvärmare eller går det att få nån värme i puckarna ändå? står crille i så fall för elen eller måste man ha elverk? vad säger ni som har varit där å gasat, verkar som att BORG fick lära sig den hårda vägen...

Det är bara att plugga in värmarna el finns där.
Däcken blir varma...eller ja det beror ju på vilka däck du har. Jag har Michelin Supemoto Supersoft på nu.

Ja tänkte mest på om krille står på mc mässan tillsammans med suzuki har iofs inte sett han där. Ja själv har stått där hela helgen och ska idag me så därför kan inte ja köra.

Antar att de e öppet eftersom jag inte sett nån info här om att de skulle vara stängt... Vet att de kommer en del som ska köra iaf.

Jo man drog ju några vurpor :D

EDIT: RINGDE PRECIS OCH KOLLADE OCH DE SKULLE VARA ÖPPET :tummenupp :yoparty

Last edited:
Säg nu inte att det är stängt imorn för jag tänkte åka dit.:confused:
Är det nödvändigt med däckvärmare eller går det att få nån värme i puckarna ändå? står crille i så fall för elen eller måste man ha elverk? vad säger ni som har varit där å gasat, verkar som att BORG fick lära sig den hårda vägen...
Helt klart är att rekomendera värmare, har du inga nu så kom förbi och låna mina. Du kanske renan har hunnit åka!?

Helt klart är att rekomendera värmare, har du inga nu så kom förbi och låna mina. Du kanske renan har hunnit åka!?

Hygglo!:tummenupp men värmare är ordnat. Tyvärr kommer jag inte iväg denna Söndag (tidsoptimist?), får bli nästa vecka.
Om de bara får ordning på bromsbänken hos CBM så är hojjen nog justerad å klar till dess, en eller två kvällars åkande i Södertälje som "shakedown" sen är det klart för å dra till Spanien:banana

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti