Träning Sviestad 26 April

[Tack alla som hjälpte till med bla. lastning av hojarna deras igår :tummenupp[/QUOTE]
Det va så lite så, hälsa pojkarna när du pratar med dom

bivven skrev:
Fan va skönt då! jag såg bara Medins hoj...den såg ju inte så glad ut!

btw,
Tack till alla som hjälpte till med lastningen av min "racebuss" a volvo 740.

:) låna slääääp nånstans! sorry att jag inte kunde va kvar, men hade lite däckleveranser att ta hand om... och fler lär det bli!

//håkan

bivven skrev:
Fan va skönt då! jag såg bara Medins hoj...den såg ju inte så glad ut! btw, Tack till alla som hjälpte till med lastningen av min "racebuss" a volvo 740.
Brukar du frakta hojen sådär? Tömde du ut soppa, olja och tog bort batteri och sånt innan moppen fick sin vila på hemresan?

pvcraketen skrev:
Brukar du frakta hojen sådär? Tömde du ut soppa, olja och tog bort batteri och sånt innan moppen fick sin vila på hemresan?
Jag stänger bara av bensinkran och kör slut på soppan i förgasarna. det räcker gott!

bivven skrev:
Jag stänger bara av bensinkran och kör slut på soppan i förgasarna. det räcker gott!

Jag har kärra, vi får helt enkelt samåka när jag kommer igång med körningen.

Bikerbitch skrev:
Ecce och Medin, hoppas ni under omständigheterna mår bra båda två!

Tjo.
Jag vill tacka alla som hjälpte till med mina och ecces grejer :tummenupp
Jag mår bra efter omständigheterna, ont i hela kroppen och två feta blåmärken som sträcker sig från skulderbladen ner till skinkorna på var sin sida av ryggraden. Jag tror att jag gjorde en highsider i höger kurvan i "esset". Problemet är att jag inte vet varför. Jag körde inte 100% (utmanade inte ödet) och jag hade haft däckvärmare på, så det kan inte vara kalla däck. Så jag skyller på dåliga däck. Det blir alla fall inget Anderstorp för min del eftersom jag knappt kan röra mig, trist men sant. Men jag kommer igen, vi ses nästa tisdag :yoparty

Medin skrev:
Tjo.
Jag vill tacka alla som hjälpte till med mina och ecces grejer :tummenupp
Jag mår bra efter omständigheterna, ont i hela kroppen och två feta blåmärken som sträcker sig från skulderbladen ner till skinkorna på var sin sida av ryggraden. Jag tror att jag gjorde en highsider i höger kurvan i "esset". Problemet är att jag inte vet varför. Jag körde inte 100% (utmanade inte ödet) och jag hade haft däckvärmare på, så det kan inte vara kalla däck. Så jag skyller på dåliga däck. Det blir alla fall inget Anderstorp för min del eftersom jag knappt kan röra mig, trist men sant. Men jag kommer igen, vi ses nästa tisdag :yoparty
Skönt att höra att det inte va värre. Såg inte allt för bra ut när vi fick kalla på plingplocktaxin. :näsblod
Du får ta med Ecce ut och lätta upp stämningen i depån nästa träning.
kramar om Medin & Ecce :pannkyss

Berra skrev:
En liten rapport med bilder finns här: http://www.berra-racing.se/aktuellt.htm

/Berra

"Körde 1.05 som bäst men det var svårt att få till några snabba varv pga. all trafik på banan."

All trafik? Jag tyckte det näst intill var helt tomt på banan :va Körde ofta varv efter varv utan att ha en enda förare direkt framför mig, lyxigt.

jP skrev:
"Körde 1.05 som bäst men det var svårt att få till några snabba varv pga. all trafik på banan."

All trafik? Jag tyckte det näst intill var helt tomt på banan :va Körde ofta varv efter varv utan att ha en enda förare direkt framför mig, lyxigt.

Jag kom ikapp folk hela tiden. Stora litermaskiner som bromsar tidigt och kör lååångsamt i kurvorna sen blir man stekt på rakan. Men sen kommer man ikapp igen och så fortsätter det...
Till slut kommer man förhoppningsvis om.

Mattias skrev:
Anja låste bakhjulet i bromsningen mot bergskurvan och wobblade ut på start och mål.

Ja jösses, ja. Under dendär inbromsningen såg det ut ungefär såhär i min hjälm: :4skrika

Berra skrev:
Jag kom ikapp folk hela tiden. Stora litermaskiner som bromsar tidigt och kör lååångsamt i kurvorna sen blir man stekt på rakan. Men sen kommer man ikapp igen och så fortsätter det...
Till slut kommer man förhoppningsvis om.

:fakta

Det måste vara frustrerande att köra snabbt på en 125:a.

anja skrev:
Ja jösses, ja. Under dendär inbromsningen såg det ut ungefär såhär i min hjälm: :4skrika

Du får ta det lugnt med fotbromsen :tungan
Såg bara ett vitt rökmoln efter dig

erik skrev:
Jag har kärra, vi får helt enkelt samåka när jag kommer igång med körningen.

Erik Erik Erik Erik! :tummenupp

det börjar faktiskt bli lite jobbigt nu...... :Bugar

Hej här kommer lite bilder från den fina kvällen. Min kompis Yngve plåtade lite med sin kanon. Om du vill ha bild i stort format så maila honnom på yy@myla.se

img_1298.jpg

img_1296.jpg

img_1295.jpg

img_1284.jpg

img_1282.jpg

img_1278.jpg

img_1277.jpg

img_1274.jpg

img_1271.jpg

img_1270.jpg

img_1252.jpg

img_1263.jpg

Näven skrev:
Hej här kommer lite bilder från den fina kvällen. Min kompis Yngve plåtade lite med sin kanon. Om du vill ha bild i stort format så maila honnom på yy@myla.se

img_1270.jpg
Fina bilder! :tummenupp Hmm, jp ser snabb ut, du får fan inte komma under minuten före mig! :fatta!

*/ ?>
Back