Träning Sviestad 26 April

Om jag får ihop hojen så kanske jag kommer ner o lägger några låga 1,30 tider....

sege skrev:
Jag räknade lite på det där i tisdags.

Måndag kväll spenderas ungefär 2-3 timmar på att packa och styra ihop saker, jag åkte från jobbet vid 12:10 på tisdagen och var hemma igen vid 01:00 ungefär, hojåkandet i effektiv tid var runt 30-35 minuter skulle jag tippa eftersom folk skulle leka jordfräs varje pass.

~15 timmar meklo, bilåka och junk för 30 minuter åka?

Tja fan, kanske ska träna på tisdag igen.

:rofl :rofl :rofl

Tror jag ska komma. Måste fixa skjuts och packa på måndag kväll. Om nån har havlfull buss och åker förbi nyköping kanske ni kan hämta upp mig. Tar ju max en halvtimme och rulla upp hojen i busen.

Annars får jag väl trolla.

Djungeltelegrafen säger att ecce kraschade ganska omgående, typ efter 8 minuter. Fick åka till fabror doktor med smärtor i nyckelbensområdet. :kryckor

Oj... Då lär han vara ännu mer tveksam till det här med rejsing nu. Illa illa...

Själv åkte jag inte dit. Strular attans med att sätta ihop 600an som racehoj! ARgh... skithonda! eller iaf skitkåpor =)

Hoppas Ecce klarade sig bra!

Swedie skrev:
Själv åkte jag inte dit. Strular attans med att sätta ihop 600an som racehoj! ARgh... skithonda! eller iaf skitkåpor =)

Hoppas Ecce klarade sig bra!

Aj då. Vem ska då sköta spionaget? Jag får lita på Mårten, alltså.

Djungeltrumman säger att även Medin lyckats krascha och blivit ambulansämne.

2/2 är hans poäng träning VS krasch

eus skrev:
Djungeltrumman säger att även Medin lyckats krascha och blivit ambulansämne.

2/2 är hans poäng träning VS krasch

Stackars killar allså. Snacka om att kämpa i uppförsbacke.
Hoppas det är mindre blesyrer och det inte ger någon ekonomisk baksmälla.

Men om konkurenterna i R600 fortsätter såhär är vi inte många kvar på startlinjen :hihi

Victor skrev:
Stackars killar allså. Snacka om att kämpa i uppförsbacke.
Hoppas det är mindre blesyrer och det inte ger någon ekonomisk baksmälla.

Men om konkurenterna i R600 fortsätter såhär är vi inte många kvar på startlinjen :hihi
Kanske man lyckas ta poäng :yoparty

Var o kikade på träningen idag...tog några bilder med min skitkassa ixus från mitten av 1800-talet...håll till godo :)

Bifogat

• IMG_2883.jpg
    IMG_2883.jpg
    118.3 KB · Visningar: 96
  • IMG_2885.jpg
    IMG_2885.jpg
    116.9 KB · Visningar: 94
  • IMG_2888.jpg
    IMG_2888.jpg
    133 KB · Visningar: 84
  • IMG_2889.jpg
    IMG_2889.jpg
    133 KB · Visningar: 70
  • IMG_2890.jpg
    IMG_2890.jpg
    132.2 KB · Visningar: 78
  • IMG_2891.jpg
    IMG_2891.jpg
    115.9 KB · Visningar: 73
Ok, då var det Medin jag hjälpte till att bärga, han såg lite trött ut och fick mycket riktigt åka iväg med ambulansen, han var dock vid medvetande och så, förhoppningsvis bara blåslagen. Hojen såg rätt ok ut, vänster styrhalva av och toppkåpan paj. Det var i utgången av esset, alltså högern.

*/ ?>
Back