Träning Lms 3/7

Tittar man på SMHI så är jätteregnmolnet Hugo på väg in över Linköping så jag hoppar träningen och åker till Karlskoga och köper rejsbuss istället. Ha så skoj ni som trotsar regnet:tummenupp

skojar ni med mej det är verkligen regnmolnet HUGO på smhis sida o de har ja litat på hela dagen iom att det regnar värre än fan här

...Men det regnar alltså inte i Linköping?

Sugen som fan på att åka

Tittar man på SMHI så är jätteregnmolnet Hugo på väg in över Linköping så jag hoppar träningen och åker till Karlskoga och köper rejsbuss istället. Ha så skoj ni som trotsar regnet:tummenupp
Hugo ? Nån som känner någon Hugo ? :va

Och OM det nu vore så att Hugo kommer på besök, är det då inte bättre att hälsa på Hugo redan nu. Jag menar, om nu Hugo är så läskig vore det inte bättre att få Hugo avklarad (borde ju du som nybliven knoddvallare veta om - grattis frxtn:tummenupp ) så att Hugo inte ter sig fullt så otäck 28-29/7 (om nu Hugo bestämmer sig för att komma på besök då också menar jag. Man verkar ju aldrig så nog veta med den där Hugo).

Men jag lovar att om jag skulle stöta på Hugo så skall jag fråga Hugo det allra snällaste jag kan om Hugo inte skulle kunna vara så vänlig och besöka nån annan plats i stället - typ Karlskoga :tungan

.

Hugo ? Nån som känner någon Hugo ? :va

Och OM det nu vore så att Hugo kommer på besök, är det då inte bättre att hälsa på Hugo redan nu. Jag menar, om nu Hugo är så läskig vore det inte bättre att få Hugo avklarad (borde ju du som nybliven knoddvallare veta om - grattis frxtn:tummenupp ) så att Hugo inte ter sig fullt så otäck 28-29/7 (om nu Hugo bestämmer sig för att komma på besök då också menar jag. Man verkar ju aldrig så nog veta med den där Hugo).

Men jag lovar att om jag skulle stöta på Hugo så skall jag fråga Hugo det allra snällaste jag kan om Hugo inte skulle kunna vara så vänlig och besöka nån annan plats i stället - typ Karlskoga :tungan

.

Hugo är ingen farlig kille snarare tvärt om en mycket trevlig prick tycker jag :) ...MEN jag har inga "Hugodäck" hemma för tillfället :huvet

Här vräker det ner...ni får gärna återkomma med väderrapport runt 16-snåret så man vet om man ska upp eller inte.

Fan vad du ska bråka med min hjärna då! Nu intalade jag mig att det var bättre att åka och handla bil så då kan du ju inte få mig sugen på att köra hoj igen:mad: Det ska regna därmed basta och mina Hugodäck behöver jag om det blir regn på tävling.
Tack så mycket för gratulationen förresten:tummenupp

Här vräker det ner...ni får gärna återkomma med väderrapport runt 16-snåret så man vet om man ska upp eller inte.

Emmi, om du aldrig tränar på regn, så blir du aldrig bättre på att köra i regn! :tummenupp

Dessutom, så kommer vi inte att få fler träningstillfällen när ni inte dyker upp.... :(

Åfan, jag trodde man blev bättre på regn automatiskt. Men jag tänker inte ge mig upp och köra runt på slicks som är slut i regn, det är inte värt bensinpengarna...

Vad hade ni för väder?
Jag och Mangan struntade i att åka pga just vädret nämligen, 33mil enkel resa dessutom.

Vad hade ni för väder?
Jag och Mangan struntade i att åka pga just vädret nämligen, 33mil enkel resa dessutom.
Lätt duggregn mest hela tiden. Helt perfekt :)
Lär väl vara dags för ett regnrace snart, brukar ju bli några per år så det var bara att ta tillfället i akt och träna:tummenupp
Ruskigt kul banan!

Lär väl vara dags för ett regnrace snart, brukar ju bli några per år så det var bara att ta tillfället i akt och träna:tummenupp
Ruskigt kul banan!
Men lilla :rolleyes: gubben, borde du inte ligga till sängs vid den tiden :)

Första gången för mig med nya sträckningen också och kan bara hålla med - kanooooonbana. Fortsätt kämpa ni som jobbar med det. :tummenupp

Vad gäller vädret stämmer allt utom sista passet, då var det VÅTT - mer än duggregn. Det var bombis då den där Hugo dök upp.

.

HURRA HURRA HURRA för LMS.
HURRA HURRA HURRA för Sviestad.
HURRA HURRA HURRA för regn.
HURRA HURRA HURRA för nya chikanen.

Fy fan så skoj!! Jag har hittat tillbaka till det som var skoj med att åka hoj :) :D :tummenupp
Hoppas bara det blir lika skoj fortsättningsvis oxå...

Ruskigt kul banan!

Uppskattad toppfart på banan så vi vet vart vi ska lägga drevningen (inte minst Mangan med sina 4 växlar :näsblod )

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph