Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hugo ? Nån som känner någon Hugo ?Tittar man på SMHI så är jätteregnmolnet Hugo på väg in över Linköping så jag hoppar träningen och åker till Karlskoga och köper rejsbuss istället. Ha så skoj ni som trotsar regnet![]()
Hugo ? Nån som känner någon Hugo ?![]()
Och OM det nu vore så att Hugo kommer på besök, är det då inte bättre att hälsa på Hugo redan nu. Jag menar, om nu Hugo är så läskig vore det inte bättre att få Hugo avklarad (borde ju du som nybliven knoddvallare veta om - grattis frxtn) så att Hugo inte ter sig fullt så otäck 28-29/7 (om nu Hugo bestämmer sig för att komma på besök då också menar jag. Man verkar ju aldrig så nog veta med den där Hugo).
Men jag lovar att om jag skulle stöta på Hugo så skall jag fråga Hugo det allra snällaste jag kan om Hugo inte skulle kunna vara så vänlig och besöka nån annan plats i stället - typ Karlskoga![]()
.
Som Sara säger, behövs inga Hugodäck. Kolla http://www.liu.se/en/presentation/webcam.html så ser du.Hugo är ingen farlig kille snarare tvärt om en mycket trevlig prick tycker jag...MEN jag har inga "Hugodäck" hemma för tillfället
![]()
Här vräker det ner...ni får gärna återkomma med väderrapport runt 16-snåret så man vet om man ska upp eller inte.
Lätt duggregn mest hela tiden. Helt perfektVad hade ni för väder?
Jag och Mangan struntade i att åka pga just vädret nämligen, 33mil enkel resa dessutom.
Men lillaLätt duggregn mest hela tiden. Helt perfekt
Lär väl vara dags för ett regnrace snart, brukar ju bli några per år så det var bara att ta tillfället i akt och träna![]()
Ruskigt kul banan!
Lätt duggregn mest hela tiden. Helt perfekt
Lär väl vara dags för ett regnrace snart, brukar ju bli några per år så det var bara att ta tillfället i akt och träna![]()
Ruskigt kul banan!
Uppskattad toppfart på banan så vi vet vart vi ska lägga drevningen (inte minst Mangan med sina 4 växlar)
hög mycket hög![]()
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |