Fick höra det jävligt sent men så är alltså fallet, NM-kval i Speedway och det finns inte plats för oss. Ni är välkomna på söndag istället, då är dessutom vädret betydligt bättre, imorgon ska det regna hela dagen.
Beklagar..
Beklagar..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Å det är ännu tråkigare om man brassat från Gävle för å träna. (å malmö oxå för den delen)blom skrev:2336949men vafan KU...S hellll..te.. börjar bli mycket bortfall av träningar nu tycker jag![]()

RookieSM skrev:2337025Ledningen i våran sektion är alldeles för mesig, det känns som det ges efter hela tiden för minsta lilla grej; löjliga krav på banan, kortade träningstider, inställda träningar mm.
Fick höra efteråt att de dessutom inte börjar tävlingen förrän kl.15, innan det bara träning.. Jag förstår inte problemet, vi är ju färdiga kl.13 och borta långt innan deras icke existerande publik kommer dit..

vilka är igentligen Lediningen??RookieSM skrev:2337025Ledningen i våran sektion är alldeles för mesig, det känns som det ges efter hela tiden för minsta lilla grej; löjliga krav på banan, kortade träningstider, inställda träningar mm.
Fick höra efteråt att de dessutom inte börjar tävlingen förrän kl.15, innan det bara träning.. Jag förstår inte problemet, vi är ju färdiga kl.13 och borta långt innan deras icke existerande publik kommer dit..
Jag ville inte namnge skurken men du vet säkert vem jag menar.blom skrev:2337175vilka är igentligen Lediningen??
jag tror jag vet vem du menarRookieSM skrev:2337403Jag ville inte namnge skurken men du vet säkert vem jag menar.
Nu har jag iaf varit där och kollat och som jag trodde hade vi inte stört dem ett dugg. Och Speedwaygubben hade tydligen gjort undantag för de som var på plats och hade åkt från skåne "klart ni ska köra om ni åkt så långt". Jaja..
Yes, här har du ett klartecken:CoRuS skrev:2337707Går det att få ett klartecken på att det är träning imorgon?!
Det är lätt att tycka och tänka högt när man inte känner till helheten, jag förstår ditt resonemang men du har fel när du klagar på Teknis MC som klubb.pw skrev:2337034Undra om han vill ha några medlemmar kvar i sin klubb? Efter två veckor i klubben överväger jag snart högtidligen utträde ur Teknis MC. Örebro=motardmekka...yea right
Jag menar, om folk åker ända ifrån malmö för att TRÄNA måste man ju märka att det finns ett enormt intresse och engagemang. Det borde man ju som sektionsledning vara intresserad av att stå upp för. Åtminstone se till att ban/träningsinformationen går ut, till exempel här.
Soppan kostar ju trots allt nästan 13kr litern, från malmö och gävle.
Stoffy skrev:2337807
Malmö killarna fick köra så ingen skada skedd där. Jonas Hof (motorn i Teknis) pratade om att ersätta killarna som åkt om dom inte kunde köra. Hur många klubbar skulle ha gjort det? Vill du fortfarande inte vara medlem i en sån skitförening som Teknis MC?
Mvh
Stefan Ljungberg #55

Stoffy skrev:2337807Det är lätt att tycka och tänka högt när man inte känner till helheten, jag förstår ditt resonemang men du har fel när du klagar på Teknis MC som klubb.
Igår kom Speedwayklubben på att dom inte meddelat oss att dom hade EM kval i speedway idag lördag. För att få arrangera ett sådant kval finns det vissa bestämmelser. En av dessa är att området måste vara avspärrat och ingen annan aktivitet får bedrivas på detta område. Nu är det så att vi som åker Motard använder speedwayens mark som depå.
Så att klaga på teknis som klubb när det är speedswayklubben som missat att informera om detta känns inte helt rätt.
Det finns många olika aktiviteter där ute och om vi ska börja bråka med de andra klubbarna så bli vi inte långlivade. Men visst känns det visset att inte få köra när man har planerat inte det, att sedan få reda på att det inte går precis innan natten innan gör inte saken bättre.
Malmö killarna fick köra så ingen skada skedd där. Jonas Hof (motorn i Teknis) pratade om att ersätta killarna som åkt om dom inte kunde köra. Hur många klubbar skulle ha gjort det? Vill du fortfarande inte vara medlem i en sån skitförening som Teknis MC?
Mvh
Stefan Ljungberg #55
pw skrev:2337034Undra om han vill ha några medlemmar kvar i sin klubb? Efter två veckor i klubben överväger jag snart högtidligen utträde ur Teknis MC. Örebro=motardmekka...yea right
Jag menar, om folk åker ända ifrån malmö för att TRÄNA måste man ju märka att det finns ett enormt intresse och engagemang. Det borde man ju som sektionsledning vara intresserad av att stå upp för. Åtminstone se till att ban/träningsinformationen går ut, till exempel här.
Soppan kostar ju trots allt nästan 13kr litern, från malmö och gävle.
Barrett skrev:2338428Jag personligen har en regel jag alltid försöker följa: Utan personligt engagemange så avsäjer jag mig rätten att klaga & klanka ner på andras idiella arbete.
Med tanke på tiden du varit meddlem & ditt uttalde tyder på att du inte själv är aktiv i klubben. Rätt eller fel?
Hur som helst skulle jag hellre se en mer kontruktiv kritik hur klubben skulle skött missödet, enl. stefan beskrivning ser jag inte att det kunde skötts bättre.
Hade du varit medlem i samma klubb som jag hade du inte varit saknad utan att visa en bättre sida. Men hoppas istället du bara hade en dålig dag & att vi kan ta den här sporten framåt tillsammans i en positiv anda.
MVH / Barrett, medlem av MCK Hallandia
Barrett skrev:2338428Jag personligen har en regel jag alltid försöker följa: Utan personligt engagemange så avsäjer jag mig rätten att klaga & klanka ner på andras idiella arbete.
Med tanke på tiden du varit meddlem & ditt uttalde tyder på att du inte själv är aktiv i klubben. Rätt eller fel?
MVH / Barrett, medlem av MCK Hallandia
|
|
Stark Future tredubblar omsättningen
Barcelona, Spanien – april ... |
|
|
Harley-Davidson lanserar RIDE
Pressrelease från Harley-Da... |
|
|
KTM uppdaterar sin elhoj
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!
Det har varit många turer k... |
|
|
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen
Med anledning av Ducatis 10... |
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |