Träning Inställd Örebro Lördag 29/7

Alla bidrag räknas. Tar inte parti för någon. Det hela blev lite olyckligt och vi tar lärdom av detta. Det visade sig på Lördagen att det hade gått att haft träning på Lördagen. Men ingen i klubben är synsk, så det visste man ju inte innan.

Ingen av oss aktiva i klubben har någon större erfarenhet av att tillhöra och vara aktiv i någon annan motorklubb. Så det kommer att bli bättre och bättre hoppas jag. Det kom ju en hel del och tränade på söndagen iaf.

RaceMe skrev:
2340643 Alla bidrag räknas. Tar inte parti för någon. Det hela blev lite olyckligt och vi tar lärdom av detta. Det visade sig på Lördagen att det hade gått att haft träning på Lördagen. Men ingen i klubben är synsk, så det visste man ju inte innan.

Ingen av oss aktiva i klubben har någon större erfarenhet av att tillhöra och vara aktiv i någon annan motorklubb. Så det kommer att bli bättre och bättre hoppas jag. Det kom ju en hel del och tränade på söndagen iaf.
japp måste nog ha varit närmare 20st ialf :)

pw skrev:
2340169 Jag vet inte om det räknas, men jag lånade förbehållslöst ut min CRF under hela tjejdagen. Vattnade även banan hela den helgen. Hitintills har jag väl gjort vad jag kunnat med 25mil till banan.

Vad klaga och klanka ner beträffar så är det väl bra med debatt ifall det är något man är missnöjd med, eller?? (och ja, jag håller med om att kritiken från min sida inte var särskilt konstruktiv i mina första inlägg)
Jag tycker att du verkar vara en kanonkille. Jag var lika frustrerad när jag fick reda på att vi inte fick köra i lördags. Skillnaden var att jag fick lite mera info.
No hard feelings.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...