Träning i Borås 2009

Har kollat upp helgen. På söndag får vi köra både gokart och rallycross banan från 0900 - 1800. Ska dubbelkolla tiderna imorgon, eventuellt är det 12-18 på helgen.

Har kollat upp helgen. På söndag får vi köra både gokart och rallycross banan från 0900 - 1800. Ska dubbelkolla tiderna imorgon, eventuellt är det 12-18 på helgen.

vi får hoppas på bra väder i så fall. lördag såg ut att bli soligt... söndag... ja. det kan bli halt.

tidigt på söndagen verkar det ju lugnt. men vi får se. smhi har inte många rätt nu för tiden. idag skulle det ju vara riktigt skitväder, visst det kom två skurar och det har blåst lite, men så illa var det inte :)

tidigt på söndagen verkar det ju lugnt. men vi får se. smhi har inte många rätt nu för tiden. idag skulle det ju vara riktigt skitväder, visst det kom två skurar och det har blåst lite, men så illa var det inte :)

visst i göteborg är det säkert så... glöm inte att banan ligger strax utanför borås. här kan jag lova att det fainemej inte är något vidare. skurar har vi, mellan skyfallen.

1:a gången sedan april som jag måste elda i kaminen. kallt så in i helvette. varför bor jag här?

hoppas det blir bättre på söndag då.
vilken tid ses vi där?

//droopfy

fan blir det körninig på söndag wow jag e på :P

om vi börjar tidigt så kanske det fina vädret från idag dröjer sig kvar.

:banana
Körnig Söndag:

Tid ?

1. Droopfy
2.
3.

Patrik på Zepho konto: Jag har inte fått tag i ansvarig i Borås.
Det skulle varit tävling och då har vi tillstånd från 0900. Annars är det från 1200.
Men för att inte riskera eventuella böter så får vi köra från 1200 till 1800 (vi får böta 5000 om man kör utanför tillåten tid).

Jag vet inte om jag kan vara med imorgon. Har inget avgassystem till motarden så jag får bygga om crossen isåfall.

ja jag kommer ivf ska fan smiskas som fan så jävla sugen GRRRRRR VRRROOOOOOOOOMMMMMMMMMMMMM sladddddd brommss FUll GAAAASss haha matha facka

fan har inte fått tag på nån kärra än!!!!!!!!!¨
nån som har plats över ring mej 0701-179335

Om grinden skulle vara stängd så är det bara att öppna den. Den har inget lås.

Blev så sugen när LG ringde o hetsa så jag åker till garaget o börjar bygga om crossen nu.

1. Droopfy
2. Kolle kanske
3. Mathias
4. Kerttu
5. Lilltryne
6. LG
7.

har alla lyckats lösa transport?

annars får jag fainemej åka ner å hämta er eller nåt.

GRYMT!!!

jag kan upplysa om att just nu så skiner solen i Borås.
hoppas det håller sig hela dagen.

jag går ut och slänger ihop mitt pick och pack strax och lommar neråt.
synes där.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...