Träning i Borås 2009

Nädu Simon, tror vmkillarna piskar skiten ur Hayden vilken dag som helst...
Fast till Pleven vill man ju och testa nån dag...

På tal om att testa så tänkte jag att testa min nya bakdämpare på arendal city raceway imorgon om nån är sugen...

Nädu Simon, tror vmkillarna piskar skiten ur Hayden vilken dag som helst...
Fast till Pleven vill man ju och testa nån dag...

På tal om att testa så tänkte jag att testa min nya bakdämpare på arendal city raceway imorgon om nån är sugen...

Såklart att dom gör :)

men kunna köra som Hayden skulle vara helt ok. trots att han bara är en glad amatör....

imorgon ska jag skruva fugge :brinnerup

Simon, ska din polare lägga upp några fler bilder?

jag ska kolla om han har fler klara.
han hade sorterat ut ett 50-tal som var bra. däremot vet jag att han pillar en del med ljus osv i photoshop innnan han släpper ifrån sig dom vilket tar lite tid. jag slänger upp fler såfort jag får dom.

//simon

anmäld och klar till SM i linköping.
nu gäller det bara att bli bra också... fort.

synes på lägret allihopa!

//Simon

Anmälan

Anmäl dig till Falkenbergstävlingen också:tummenupp Garanterat en av de roligaste banorna iår.
// Kaj

blir det nån körning idag lr??
e fan sugen ska ju inte regna mellan 18-21 ivf

om någon har ett bättre begagnat eller nytt bakdäck liggande så ring mig. börjar bli tajt om tid.

begagnade regndäck kan också vara intressant.

0768985161
//simon

FMCK är så nöjda med vår uppslutning och vårt engagemang så dom har sänkt träningsavgiften till 100 kr resten av året.

Jag skall även prata med dom om söndagar. Dock så har vi tävlingar en månad i sträck nu. Så om vi får tillstånd att träna på söndagar under denna tid så behöver vi vara noga med att ta fram träningsansvariga.

Last edited:
FMCK är så nöjda med vår uppslutning och vårt engagemang så dom har sänkt träningsavgiften till 100 kr resten av året.

Jag skall även prata med dom om söndagar. Dock så har vi tävlingar en månad i sträck nu. Så om vi får tillstånd att träna på söndagar under denna tid så behöver vi vara noga med att ta fram träningsansvariga.

det lär ju lösa sej e ja där så kan jag va det no problemo :tuttar

vet inte än om jag å sputnik ska upp idag men tror det

Den 25:e Ska vi väl återigen ha råd att fylla våra retarder med V-powerjuicen så då e det träning...
Tisdag 17 00

1. Kolle
2.
3.
4.
5.

Drog tummen ur led i torsdags när jag körde cross så nu sitter jag med en misär öl i handen när resten är i linköping o rejsar. Fuck...

Dvs jag kan inte träna på tisdag heller, får hoppas på SM i falkenberg.

Last edited:
Drog tummen ur led i torsdags när jag körde cross så nu sitter jag med en misär öl i handen när resten är i linköping o rejsar. Fuck...

Dvs jag kan inte träna på tisdag heller, får hoppas på SM i falkenberg.

all heder åt dig att du ändå masade dig upp till Linköping och körde kval. Rock ´n Roll!:yoparty

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT