Mingves
Guest
Nu börjar ju snart sportbeach
2004 närma sig, så då är frågan "tränar ni något på morgonen"?
//M

//M
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
soppatorsken skrev:Det skulle vara om att rycka i snabeln räknas som träning då....
berggren_martin skrev:Nope, inte annat än att jag som vanligt försöker promenera en mil lite då och då.
ps. jag är ingen strandmänniska![]()
Jo, jag är lite av en riktig badkruka. Tar hellre hojen till några fina klippor där man kan vara ifred än jag lägger mig som en packad sill på en offentlig badplats.Mavve skrev:BADKRUKA!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Honken skrev:Tvättbräda är omanligt tacka vet jag tvättmaskin:kocko
Bikerbitch skrev:Beach 2004? Jag ska då sannerligen åka hoj och inte ligga o sola mig nånstans.
En äkta biker är likblek på sommaren
Jag försöker göra situps när jag orkar. Men annars tränar jag bara på eftermiddag/kvällen.
Bikerbitch skrev:Beach 2004? Jag ska då sannerligen åka hoj och inte ligga o sola mig nånstans.
En äkta biker är likblek på sommaren
Jag försöker göra situps när jag orkar. Men annars tränar jag bara på eftermiddag/kvällen.
Grädde skrev:för det men någon träning på morgonen kan inte en annan göra för en själv har kronisk svettsjukdom eller nått för så fort jag gör minsta lilla ansträngningen så sprutar det minst 10l ut från mig
![]()
Mavve skrev:Hojen är ett somrigt transportmedel till platser som just stranden eller polarna.
En till som har förstått hur det ligger tillBikerbitch skrev:En äkta biker är likblek på sommaren![]()
Bikerbitch skrev:Javisst. Men jag är sannerligen inte den som glatt hoppar ur skinnstället efter en svettig tur, badar och sen försöker joxa på mig skinnet igen med massa sand i![]()
Mattiaz skrev:Det gjorde jag i sommar .... vi åkte till ett badställe i Karlstad jag o några kompisar... sen körde vi hojarna nästan ända ner till stranden, jäklar va folk tittade när man kom spinnandes med en R1 i sanden
Det var liiite spännande att kränga av och på ett raceställ på en sandstrand, fast jag klarade mig rätt bra från sand i utrymmen där den inte ska va![]()
Bikerbitch skrev:Jag har visserligen badat och sen tatt på mig ett skinnställ. Men det var lite jox.
Vi tjejer har ju värre hålutrymmen än er...![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |