Tränar ni något på morgon??

• Thread starter Thread starter Mingves
  • Start date Start date

Morgontränings?

• Antal röstningar
    0
nikke skrev:
beach 2004 e för mesar, i form skall man vara dygnet runt, året runt.

Så skall det vara! Strikt kosthållning och MORGONPROMENADER innan frukost frammåt vårkanten. Morgonpromenader är underbart! :)

GHAAAARG!!! Vill ha sommar nu! NU!! :3freak

Har man tillräckligt fin hoj när man kommer till stranden så struntar nog flickorna i hur tränad man är. :tungan

FAN!! jag måste träna mycket..

LiCrO skrev:
Har man tillräckligt fin hoj när man kommer till stranden så struntar nog flickorna i hur tränad man är. :tungan

*ligger dubbelvikt* :rofl :rofl :lol

Visst är det sexigt med en utstickande ölkagge man betalat dyra pengar för på krogen? :D
Flådiga biceps gör bara att det känns obekvämt i skinnstället.

Men igen: Tjejer fattar ingenting om insidan av någonting. Varken på personer eller fordon.
Kör man en svart ZX10R och gasar till lite häftigt är man lika cool som om man skulle göra det med en YZ50(R1-wannabemoppe).

Har du alltså en cool respektingivande fet kagge så tror de att du är en kass människa säkert.....

Men skit i brudar o satsa på magen och hojen :tummenupp

Mavve skrev:
*ligger dubbelvikt* :rofl :rofl :lol

Visst är det sexigt med en utstickande ölkagge man betalat dyra pengar för på krogen? :D
Flådiga biceps gör bara att det känns obekvämt i skinnstället.

Men igen: Tjejer fattar ingenting om insidan av någonting. Varken på personer eller fordon.
Kör man en svart ZX10R och gasar till lite häftigt är man lika cool som om man skulle göra det med en YZ50(R1-wannabemoppe).

Har du alltså en cool respektingivande fet kagge så tror de att du är en kass människa säkert.....

Men skit i brudar o satsa på magen och hojen :tummenupp
man måste nog ha en mullrande twin för att´de ska märka nån skillnad... men en sån tar jag gärna :D

tanken är att jag ska göra nåra push ups morron o kväll men det blir sällan av :(
Imorgon bör det dock av till friskis o köpa halvårs kort!!!
Game on :tummenupp

Mavve skrev:

PISS OFF!! :FU :D

Gör inte misstaget att generalisera... :ajjabajja

Jag (och fler...) har mer koll än vad du förmodligen mår bra av att veta! :hihi
På både utsidor, insidor och kvalitet på förare (utvändig och invändig) :hihi
:felämne

Det verkar vara flera som tycker att det är "underbart" med promenader....men för helvetet säger jag bara. Det går ju så JÄVLA sakta....man blir ju bara stressad över att gå. Bättre att springa. Dock är det ju även då svårt att låta bli att tänka på hur snabbt det hade gått med hojen. :brinnerup

LiCrO skrev:

Sladdar runt med golfen med Accept på högsta volym, glider ur bilen i tajat badbrallor som avslöjar packet. Då spelar det ingen roll hur många tvättbrädor eller hojar det är på stranden. Tjejer kan bara inte få nog av mig.

Jag brukar försöka gå på Spinning 6.30 på tisdagmornar, annars tränar jag mest på kvällar/ eftermiddagar.

Att träna på morgonen är det bästa som finns (om man har tid till det) man blir så pigg i huvet sen resten av dagen :tungan

/AC

Flamma77 skrev:
PISS OFF!! :FU :D

Gör inte misstaget att generalisera... :ajjabajja

Jag (och fler...) har mer koll än vad du förmodligen mår bra av att veta! :hihi
På både utsidor, insidor och kvalitet på förare (utvändig och invändig) :hihi
:felämne

Då borde du veta hur underbar jag egentliegn är :hihi

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP