Miss_Orchidee
Gudomlig sporthojare
shoik skrev:nähhh får ärligt talat se hur mycket åka det blir den här kommande sommaren, ska bli en fin bil i alla fall![]()
Nu vill jag ha sommar och sol så vi kan köra snart!
Är less på vintern nu Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
shoik skrev:nähhh får ärligt talat se hur mycket åka det blir den här kommande sommaren, ska bli en fin bil i alla fall![]()
Är less på vintern nu Kunde inte sagt det bättre själv...Miss_Orchidee skrev:Nu vill jag ha sommar och sol så vi kan köra snart!Är less på vintern nu
![]()
NSR_Martin skrev:Kunde inte sagt det bättre själv...
Men frukta ej, tre månader kvar så kan man börja köra lite![]()

Miss_Orchidee skrev:Ja nu ser det inte så ljust ut när man sitter här förkyld och allt....![]()

hey! jag bor också i älvsjö och ja har inge körkort heller!NSR_MAN skrev:skulle gärna hänga med ut och löra men jag har inge kör kort![]()
Förlåt!Koskela skrev:Ok! Nog med spam nu!!!![]()
Miss_Orchidee skrev:Förlåt!
finns det ingen rolig tillställnnig uppe i STHLM som vi andra kan sammlas och åka upp till tillsammans? hade vart en rolig grej att göra om det var mässa eller liknande
kullberg2 skrev:Jag är på!! bara ni inte åker allt för tidigt på året så jag inte hinner fixa uppkörningen![]()
!Koskela skrev:Kan jag göra! Men det måste finnas fler än en med kamera!!!![]()
.StewOo skrev:jag körde 1000mil på halva sommaren. Åland är bara 25 mil från ena sidan till den andra så jag har snurrat på rätt mycket här hemma på vägarna..![]()
Förresten, kollade på mätarn igår när vi var i förrådet där hojjem står! 650mil hade jag visst kört Itacha75 skrev:Men ge mig annan hoj då!![]()
![]()
Miss_Orchidee skrev:Förlåt!
finns det ingen rolig tillställnnig uppe i STHLM som vi andra kan sammlas och åka upp till tillsammans? hade vart en rolig grej att göra om det var mässa eller liknande
|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |