Miss_Orchidee
Gudomlig sporthojare
shoik skrev:nähhh får ärligt talat se hur mycket åka det blir den här kommande sommaren, ska bli en fin bil i alla fall![]()
Nu vill jag ha sommar och sol så vi kan köra snart!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
shoik skrev:nähhh får ärligt talat se hur mycket åka det blir den här kommande sommaren, ska bli en fin bil i alla fall![]()
Kunde inte sagt det bättre själv...Miss_Orchidee skrev:Nu vill jag ha sommar och sol så vi kan köra snart!Är less på vintern nu
![]()
NSR_Martin skrev:Kunde inte sagt det bättre själv...
Men frukta ej, tre månader kvar så kan man börja köra lite![]()
Miss_Orchidee skrev:Ja nu ser det inte så ljust ut när man sitter här förkyld och allt....![]()
hey! jag bor också i älvsjö och ja har inge körkort heller!NSR_MAN skrev:skulle gärna hänga med ut och löra men jag har inge kör kort![]()
Förlåt!Koskela skrev:Ok! Nog med spam nu!!!![]()
Miss_Orchidee skrev:Förlåt!
finns det ingen rolig tillställnnig uppe i STHLM som vi andra kan sammlas och åka upp till tillsammans? hade vart en rolig grej att göra om det var mässa eller liknande
kullberg2 skrev:Jag är på!! bara ni inte åker allt för tidigt på året så jag inte hinner fixa uppkörningen![]()
Koskela skrev:Kan jag göra! Men det måste finnas fler än en med kamera!!!![]()
StewOo skrev:jag körde 1000mil på halva sommaren. Åland är bara 25 mil från ena sidan till den andra så jag har snurrat på rätt mycket här hemma på vägarna..![]()
Itacha75 skrev:Men ge mig annan hoj då!![]()
![]()
Miss_Orchidee skrev:Förlåt!
finns det ingen rolig tillställnnig uppe i STHLM som vi andra kan sammlas och åka upp till tillsammans? hade vart en rolig grej att göra om det var mässa eller liknande
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |