Träffar och samåkningar!

jag har känsla av att våren är här snart.. :banana
Första vettiga åk förra året blev i slutet av mars för mig, om solen fortsätte skina som idag så blir det nog tidigare i år :yoparty

:tummenupp Tänkte jusst detsmma själv!!:yoparty Fin tiderna närmar sej å jeavlar va gött det ska bli!! ho ho Nästan så man slänger på sig hjälmen å springer lite runt kvarteret ta mig fan!! ha ha :banana

Ni e fan skadade.
Visst jag har kört när det var -2 mitt i natten, men det är fortfarande snö ute.

Det kan faktiskt vara så att vi är det??:hihi

Men det ska vara torrt på landsvägen å så kliar det så förbanat i fingrarna!:gnissla

Visst kan det klia i fingrarna men tänk på hur mycket det kan klia under gipset! :)

Hahaha!
Glömmer aldrig när ja körde hem TT'n från Västerås.. Det snöade i Arboga.. Not good, not good

Lördags turen gick väl! Återfick känseln i händerna efter ca 20min ;)

Lördags turen gick väl! Återfick känseln i händerna efter ca 20min ;)

TOKfan!!! :hihi Har Du tid nån dag för lite rensning då? Har fortfarande inte blivit av haha Har vart hem till Dalskogen å hälsat på ett tag! Hör av dig MVH .D:tummenupp

haha ja då är jag med :D
Tyvärr va de fullbokat när jag ringde :S

Vem vare!?!?!?!?!?! *arg*

Som åkte utanför mitt hem igår? och brassade fan!½!=!#I¤O?"
Tror ni inte att jag har abstinens tillräckligt=!=!?!?!?!

Käglan och Laxöarna ä en sak. köra bana på riktigt en annan sak. Häng med på SMCs kursdagar på Gelleråsen! Försöker vara med på alla till sommaren. Vill du inte lägga ut mycket pengar kan du vara funktionär en dag och få en gratis bandag en annan gång. Det blir även lite onsdagsträningar och ett par dagar med actionpics i Juli 27:e och 28:e. Har du inte licens kan du köra öppen depå för gatreg. cyklar 28.e juli. Sedan blir det ett par dagar på Kinnekulle och några på Falkenberg. Vill också passa på o tipsa om CSS dagar på åsen 24.e oh 25.e maj. Kan tyckas dyrt men värt varenda krona. Hoppas vi ses därute på banan! Så Boka på!
PS: Kanske blir det en och annan glass i Askersund genom öarna (i laglig fart förstås!) eller mitt favoritställe på Getån genom Norrköpingsvägen:hihi

:D "Mer än hälften av alla intäkter går rakt ner i min ficka" ELLER "jag hoppas att ni blir säkrare och snabbare på en och samma gång efter en kursdag". Fri tolkning gäller.

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti