Träffar och samåkningar!

ja för tjyven! =)
om jag hinner d.v.s

Klas du är lat :D

Om mongo vädret mirakulöst vänder ! så blir det en repa på eftermiddagen för mig alle fall! :)

Typiskt! När man ska få sin nya hoj och allt:( Nu ska jag be vädergudarna att solguden RA ska göra entré i Örebro!

Den där RA verkar ligga på hålet eller nått! :va
För detta liknar ju skit:confused:

Fick en tur å retur till replokalen i pålsboda igår kväll alla fall! :hihi kan man leva på ett tag till ......

SOL SOL SOL !!!!!! NU:Bugar

Typiskt! När man ska få sin nya hoj och allt:( Nu ska jag be vädergudarna att solguden RA ska göra entré i Örebro!

Handla dig ett komplement så behöver du inte klaga, själv köpte jag mig en nyare leksak igår.

Bifogat

• 6753713649.jpg
    6753713649.jpg
    60.4 KB · Visningar: 41
Handla dig ett komplement så behöver du inte klaga, själv köpte jag mig en nyare leksak igår.

Min är snyggare ;)

Letar efter hoj varje dag, hittar inget som passar eller för rätt pris, får nog vänta ett tag till och pendla med min Freedom :tungan
Jag är Kung på morgonen när jag glider förbi hela trafiken :banana

Bifogat

• baotian freedom.jpg
    baotian freedom.jpg
    33.9 KB · Visningar: 33
Min är snyggare ;)

Letar efter hoj varje dag, hittar inget som passar eller för rätt pris, får nog vänta ett tag till och pendla med min Freedom :tungan
Haha, förra året tuff på en hd och nu va fan. Du har en vecka på dig att köpa en, nästa helg är det nog åka

Min är snyggare ;)

Fniss fniss fniss

Någon som ska åka något till veckan? Verkar bli uppehåll på kvällarna i alla fall.

//d

Tjena!! Ska och repa i morgon så det blir en tur till pålsboda! ska vara där ca 18 00 men tänkte åka i tid så man hinner njuta lite på hojen å ta en utforskningstur då jag inte är så bra på å hitta vägar i dessa trakter :) Gör mig gärna sällskap!Skulle vara Kul som fan :yoparty

är de någon som åkt laxåvägen ? Är den fin än eller mkt grus?
Tänkte köra eftermiddag/ikväll =)

Någon som har tänkt att åka i morgon?Jag blir mer än gärna med då :) Vore kul att få lite vägtips om man åker med någon/ra :)

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti