Träffa tjej skola???

Haynes.

Först och främst, cred till Easy Mike för hans tips.
Här kommer mer:

Köp nya kläder.
Om du är osäker på vad som är ballt så
gå in i en ok klädaffär med några tusen på fickan, be en expedit fixa ett eller flera matchande kit med byxor,tröja,skjorta,skärp till dig. Skit i om dina polare tycker dom e bögiga osv, tanken är att tjejerna i din målgrupp skall gilla dom.

Kika över frisyren.
Om du har en seg gammal gubbe som frisör som du har haft sedan du var 7 år, byt. (Tidigare hade jag en snygg, jättetrevlig frisör som tyvärr inte klippte så bra, tvingade mig att byta mot andra tills jag hittade en som klipper bra.) Frisören får gärna vara i din målgrupp, då vet hon vad som är snyggt för dem.

Komplimanger
Hur bra som helst!
Annekdot: För ett tag sedan intervjuade en lokaltidning mig om nyårslöften, jag sade att jag skulle sluta snusa och ge folk mer komplimanger. Det var helt otroligt hur många tjejer som jag "kännde" sedan som kan fram och pratade och villa ha komplimanger.

This is how it works: Innan tjejen går ut funderar hon under eftermiddagen på vilken kjol hon skall ha. Sedan skall hon ha handväska och top också. Och allt skall matcha. Och ge ett visst intryck. Och sedan prövar hon massa olika kombinationer för att det skall bli bra. Och därefter smink. Om hon då går en hel kväll utan att någon ger henne cred för hennes arbete så känns det inte så roligt. Därför, man kan nästan alltid göra henne glad genom att ge komplimanger. Nästan vad som helst går bra.

Börja lagom
Börja inte med att stöta på snyggaste tjejen på stället, det har redan 100 killar gjort innan dig. Övning ger färdighet! Stöt på tjejer som du egentligen inte är intresserad av, bara för att få bort nervositeten. Sedan jobbar du dig uppåt.
Citat av Riboe "Ribban" -Tar man tillräckligt många fula slinker det med en och annan snygg.

100%
Nu du går ut, go out with a blast! Hellre gå ut en gång i månaden och spendera övrig tid och pengar på kläder och gym än att supa varje helg. Tänk själv, vilka tjejer lockar? Dom som står i centrum har skitkul och partar loss eller dom som sitter i ett hörn och väntar på att gå hem. Omvänt gäller också. Spara hellre pengar och gå ut när det är full fart, Visby, Halmstad, Gbg-kalaset, osv istället för att bli full på kvarerskrogen gång på gång. Party!

Gym
Om du orkar: Här kan du skaffa ännu en konkurrensfördel. Skaffa en tidning "how to get supermega beefy muscle arms special issue". Gör en plan och håll dig till den, men vänta inga resultat direkt, det kan ta upp till ett år. Nästan alla tjejer gillar muskliga armar, det är våran motsvarighet till urringning och push-up. Så gott som alla tjejer gillar vältränade killar. Skillnaden mellan att gå ut vältränad och icke vältränad är som natt och dag. När du kommit i form, skaffa några nya kläder så att det syns annars kommer tyvär tjejerna att missa det.

Ovanst ger dig grönt ljus att komma fram och snacka med de åtråvärda honorna. Resten får du fixa med charmen!

Till Cyberdog!!!!

Såg att du har "reservdelar på volvo" som yrke. Här e en som kan funka!
(En kompis som jobbar på stadium kör samma fast med skor och bandyklubbor)

Tjej kommer in och skall köpa ngt, vad som helst.
Du hämtar prylen och säger att "Den här blinkersspaken kommer att matcha utmärkt med ditt vackra hår".

Säger du det med glimten i ögat och ett leende så kommer hon att börja asgarva!

Mie skrev:
lite äldre.. va fan! :mad: :fatta!
nä skämt å sido så tids nog så kommer man väl på att det e bättre/ lättare att umgås med människor som kan vara sig själva och ärliga.. allt blir så mycket lättare då.

Visste väl att den skulle ta :hihi :gnissla

@ General :rofl Den ska jag fan köra på mitt jobb imorgon "den här kartongen passar alldeles utmärkt till ditt vackra hår" :banana

Last edited:
Tyvärr... Men om jag kommer till Dublin någon gång så lovar jag att bryta ett ben på mig själv så jag får se dina vackra ögon i verkligheten!!! :hihi

General E skrev:
Tyvärr... Men om jag kommer till Dublin någon gång så lovar jag att bryta ett ben på mig själv så jag får se dina vackra ögon i verkligheten!!! :hihi
Promise? :hihi Nej jag kommer ju hem för gott snart :hihi e trött på dublin

Last edited by a moderator:
Vad har du provat

Det är nog lättare om du börjar med att berätta hur du försöker hitta tjejer.

Hoppas du inte tillhör de som går ut och super sig snygg och ser dig sen som guds gåva till oss kvinnor/ kärringar / tjejer. Eller som bara ska ha de där perfekta tjejerna utan en skråma och som får vara max 22 år. Får du har du problem.

Inna ni frågar så tillhör jag en ärrad skara med några kilon extra både här och där.

Nåja nu är det ju sommar så då lär det vara lättare att ragga kött än på vintern så du har kanske redan fått napp?

titti90tusen skrev:
Det är nog lättare om du börjar med att berätta hur du försöker hitta tjejer.

Hoppas du inte tillhör de som går ut och super sig snygg och ser dig sen som guds gåva till oss kvinnor/ kärringar / tjejer. Eller som bara ska ha de där perfekta tjejerna utan en skråma och som får vara max 22 år. Får du har du problem.

Inna ni frågar så tillhör jag en ärrad skara med några kilon extra både här och där.

Nåja nu är det ju sommar så då lär det vara lättare att ragga kött än på vintern så du har kanske redan fått napp?

Man ska vara kräsen :fakta

Jag är inte den som raggar hela tiden. Men genom nätet har jag lärt känna tjejer och sedan träffat dem. Det är spännande och kul, för då vet man lite om varandra redan.
Just nu har jag bokat fika/dejt med en lite äldre tjej genom nätet :) Det ska bli lattjo!

Hej Bullen! Jag gillar att knurra*, var ska jag vända mig?

*det riktiga ordet blev censurerat.

Citat från okänd expert på ämnet:
"I've learned that you cannot make someone love you. All you can do is stalk them and hope they panic and give in."

Kvinnor

UrbanTiger skrev:
Alla kvinnor är irrationella varelser i ett vackert skal. Har du svårt att hitta en så kan du ju alltid prova en kille :rofl

Ja det är ju åsså ett alternativ. Älska dig själv och när det inte går så ta den som liknar dig mest som substitut.

Men hallå ni älskar oss just för att vi är så irrationella och ombytliga. :lol Vi kommer nästan upp i katters nivå när det gäller irrationallitet.

Last edited:
Cyberdog skrev:
Finns det någon sådan?? jag skulle behöva det.
Jag är så less att alltid gå på fester ensam o höra allas kommentarer eller att ständigt sitta ensam hemma och kolla på film m.m .
Och varför vill alla tjejer ha en kille som inte har haft många tjejer men han måste vara erfaren och ha långa förhållanden i bakfickan.
Krogen e inte riktigt min grej heller så har ni några förslag???

Gillar inte krogen, fattar inte internet, finns det inget annat sätt?
0939 200 3000

tror jag :S Antar att du har hört den spy-spammade reklamen. ;)

Annars är det ju ganska bra att faktiskt gå på fester ensam, där kan man ju prata med tjejer. Och anledningen (som jag tror) till att vi tjejer inte vill att ni skall ha haft massa tjejer är för att vi vill vara säkra på att ni inte är någon player som är oseriös och så.
Nu blir jag helt förvirrad av mina egna ord, men du förstod nog.

så om man går upp på en scen på krogen å gapar "hallååå, tjejer!!!.. jag e oskuld... nästan" så får man alla brudar :va :hihi

Parmiddag och sitta som det 5:e hjulet låter ju inte som en bra sätt att hitta någon , och bli ihoptussad med någon är inte heller roligt.

Att träffa någon via nån kompis kompis på t.ex fest eller dylikt brukar fungera bra , lite nya ansikten som man kan göra sig bekant med, kanske inte hittar någon just där , men du kanske lär känna någon som i sin tur känner någon.
ähh det där blev thorvigt , hoppas du förstår , och hoppas att du hittar någon, men som tidigare sagts , var dig själv och ta det lungt så ska du se att du träffar någon till slut.

Bättre att träffa en som du kan trivas med än att träffa 5 stycken som du måste lämna ledsna.

Jag har en här hos mig som jag tyvärr måste göra mig av med, det går inte längre, synd om min 3:åriga dotter bara som har börjat tycka om henne , men det kan inte hjälpas.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman