Träffa tjej skola???

Cyberdog skrev:
Har testat nätet men antingen är jag usel på presentationer eller så e det nåt annat, och på nätet så vill ju alla tjejer ha en sån där vältränad kille utan bekymmer m.m :(

Nej, det vill inte alla tjejer... :7peta
Vad som däremot är väldigt attraktivt, är självförtroende och intelligens!
Nån som är trygg i sig själv och glad! :tummenupp
Sånt syns långväga och har inte så mycket med utseende att göra... :rolleyes: Skönhet inifrån låter som en klyscha med det funkar så...ligger i betraktarens öga....

Tro på dig själv lite!! :tummenupp Är du lycklig med dig själv, så kommer du att dra till dig någon som också är det.....

Tror att kärleken dyker upp så fort man slutar leta...

Desperata människor är oattraktivt :tummenner

Bifogat

• boys_are_stupid.jpg
    boys_are_stupid.jpg
    30.2 KB · Visningar: 43
Fluffig skrev:
Ja det är ju åsså ett alternativ. Älska dig själv och när det inte går så ta den som liknar dig mest som substitut.

Men hallå ni älskar oss just för att vi är så irrationella och ombytliga. :lol Vi kommer nästan upp i katters nivå när det gäller irrationallitet.
Klä en kvinna i päls så har du en katt... :3freak

Wheeliegirl skrev:
Nej, det vill inte alla tjejer... :7peta
Vad som däremot är väldigt attraktivt, är självförtroende och intelligens!
Nån som är trygg i sig själv och glad! :tummenupp
Sånt syns långväga och har inte så mycket med utseende att göra... :rolleyes: Skönhet inifrån låter som en klyscha med det funkar så...ligger i betraktarens öga....

Tro på dig själv lite!! :tummenupp Är du lycklig med dig själv, så kommer du att dra till dig någon som också är det.....

Jag hoppas innerligt du har rätt. Men jag tvivlar lite på det efter två år som singel...

Jag trivs som fisken i vatten med mig själv just nu och mår prima! (Det är nästan så att man inte vill att någon kvinna ska komma och messa upp tillvaron...)

Men orsaken at det inte funkar kan ju vara att man sitter undangömd på jobb där det aldrig går förbi ett fruntimmer heller. Och på helgerna åker jag ju hoj och det enda man träffar på då är kvinliga poliser... nästan... :)

raceman_peps skrev:
Jag hoppas innerligt du har rätt. Men jag tvivlar lite på det efter två år som singel...

Jag trivs som fisken i vatten med mig själv just nu och mår prima! (Det är nästan så att man inte vill att någon kvinna ska komma och messa upp tillvaron...)

Men orsaken at det inte funkar kan ju vara att man sitter undangömd på jobb där det aldrig går förbi ett fruntimmer heller. Och på helgerna åker jag ju hoj och det enda man träffar på då är kvinliga poliser... nästan... :)

Äh, du gömmer dig ju bara, och dyker inte ens upp när du bestämt träff med två blondiner, skyll dig själv...;) :lol

Wheeliegirl skrev:
Äh, du gömmer dig ju bara, och dyker inte ens upp när du bestämt träff med två blondiner, skyll dig själv...;) :lol

Wheeligirl - Raceman 1 - 0...

Bara för att era förfester håller på till långt efter midnatt... Det var i Linköping och inte på stureplan ni var. Ställena bommar igen kl 3 senast och vissa redan kl 1, som Platå, där jag satt och avnjöt mina öl!!! :öl

gå en kurs

och lär dig dansa

och då menar jag inte disco.

nej salsa, tango eller vanlig klassisk mogendans.

Detta ger dig:

*övning i att umgås med det motsatta könet

*en färdighet som passar in i sociala sammanhang

*ökat självförtroende av att lyckas med något

*motion

*en dos av annat än mtv-kultur

annars kan du ju gå en italienska-kurs eller nått.

Väl ute så är mitt tips att inte stirra, ignorera istället. En del blir som tokiga då...man inte uppmärksammar dem.

ah17 skrev:
och lär dig dansa

och då menar jag inte disco.

nej salsa, tango eller vanlig klassisk mogendans.

Detta ger dig:

*övning i att umgås med det motsatta könet

*en färdighet som passar in i sociala sammanhang

*ökat självförtroende av att lyckas med något

*motion

*en dos av annat än mtv-kultur

annars kan du ju gå en italienska-kurs eller nått.

Väl ute så är mitt tips att inte stirra, ignorera istället. En del blir som tokiga då...man inte uppmärksammar dem.

bra tips! också ett väldigt bra ställe att träffa tjejer på,då killar normalt är bristvara på liknande ställe. andra könsmixade aktiviteter är också bra, tex på min kickboxning går sjukt många snygga killar och tjejer i ungefär samma ålder som kör mot varandra på träningarna osv, skulle vara underligt om inte några av dem får ihop det. dessutom har man ju nåt givet att prata om, ser man tjejen ute på krogen sen är det helt naturligt att gå fram och prata lite om dansen/träningen och sen rullar det på...

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman