Träffa tjej skola???

Easy_Mike skrev:
Alla killar med fast förhållande VET att det är då man blir attraktiv på marknaden... :va hur fan nu det går till..för om dom ser ringen e det kört :va

Har du inte greppat varför?? Då är ju killen AVSLAPPNAD!! Det står inte JAKT i pannan!! Eller DESPERAT!

@ YamahaJöjje

Mindre lyckligt lottad i de nedre regionerna..... du har väl fingrar, mun och och ett brinnande intresse för henne, eller hur? Då klarar man sig bra ändå, man får bara tänka till lite hur man ska lyckas att få henne nöjd ändå. VÅGA lilte och hälften är vunnet.

Sen, killar, hur många kan, med handen på hjärtat, säja att ni gick fram till en praktpingla (i dina ögon) för att prata UTAN att ha en baktanke om annat?? Inte många, eller hur? Sen....våga titta på dem, inte flacka med blicken. Låt dem känna sig utvalda då spelar det, i stort, ingen roll hur man ser ut. Bara man är hel, ren och inte stinker skit. Eller hur (igen) tjejer?

Last edited:
JKay skrev:
Mindre lyckligt lottad i de nedre regionerna..... du har väl fingrar, mun och och ett brinnande intresse för henne, eller hur? Då klarar man sig bra ändå, man får bara tänka till lite hur man ska lyckas att få henne nöjd ändå. VÅGA lilte och hälften är vunnet.

Sen....våga titta på dem, inte flacka med blicken. Låt dem känna sig utvalda då spelar det, i stort, ingen roll hur man ser ut. Bara man är hel, ren och inte stinker skit. Eller hur (igen) tjejer?

Så rätt så rätt...... :tummenupp

JKay skrev:
Låt dem känna sig utvalda då spelar det, i stort, ingen roll hur man ser ut. Bara man är hel, ren och inte stinker skit. Eller hur (igen) tjejer?

Inte för o va elak - men nog kräver jag liiite mer än så.

duckie skrev:
Inte för o va elak - men nog kräver jag liiite mer än så.

Ja, det är väl klart att du gör! Jag hade varit förvånad om du INTE gjorde det. Men som MIE säjer - Det är en GOD start! Sen får man hitta dom små "godisbitarna" efter hand.
Att det inte BARA duger med Hel, Ren och luktar gott säjer sig självt man får visa att man har några andra kvalifikationer oxo (som att skriva bra...) hahaha.

JKay skrev:
Ja, det är väl klart att du gör! Jag hade varit förvånad om du INTE gjorde det. Men som MIE säjer - Det är en GOD start! Sen får man hitta dom små "godisbitarna" efter hand.
Att det inte BARA duger med Hel, Ren och luktar gott säjer sig självt man får visa att man har några andra kvalifikationer oxo (som att skriva bra...) hahaha.

Hehe... ärligt talat så är det faktiskt de killarna med bra personlighet och ett tryggt innre som går före dem som ser ut som "Brad Pitt".. så länge man är hel, ren osv...
framför allt så går players FET bort!!

@ MIE
Jo jag har förstått det med. En annan sak jag har hört från flera tjejer är att en kille för kvällen/natten får GÄRNA vara en muskulös, snygg och farlig kille

medans

en kille för livslångt (finns det?) förhållande får gärna vara mer normal, mindre muskler och ha mer i huvvet (inget riktat mot er som HAR stora muskler men vissa kan tyvärr ha ett agerande/uppträdande som inte är så lämpligt eller är något tråkigt i andras ögon)

Kan säja att jag själv har träffat en ny nyligen (i fredags bortom krogen) och detta hände när jag MINST anade det. Det är väldigt färskt så vi får se var det landar....
Men lycklig är jag, för första gången på länge!!
Det FINNS kvinnor i denna värld som har ett öga till mig med. Trots att jag inte hade planerat att skaffa något.

JKay skrev:
Har du inte greppat varför?? Då är ju killen AVSLAPPNAD!! Det står inte JAKT i pannan!! Eller DESPERAT!

@Trådskaparen

Sen, killar, hur många kan, med handen på hjärtat, säja att ni gick fram till en praktpingla (i dina ögon) för att prata UTAN att ha en baktanke om annat?? Inte många, eller hur? Sen....våga titta på dem, inte flacka med blicken. Låt dem känna sig utvalda då spelar det, i stort, ingen roll hur man ser ut. Bara man är hel, ren och inte stinker skit. Eller hur (igen) tjejer?

Det är ju jag som e skaparen :confused:

Cyberdog: blandade ihop 2 inlägg. Ber så mycket om ursäkt!!!

Last edited:
fugly50208695.jpg

JKay skrev:
@ MIE
Jo jag har förstått det med. En annan sak jag har hört från flera tjejer är att en kille för kvällen/natten får GÄRNA vara en muskulös, snygg och farlig kille

medans

en kille för livslångt (finns det?) förhållande får gärna vara mer normal, mindre muskler och ha mer i huvvet (inget riktat mot er som HAR stora muskler men vissa kan tyvärr ha ett agerande/uppträdande som inte är så lämpligt eller är något tråkigt i andras ögon)

Kan säja att jag själv har träffat en ny nyligen (i fredags bortom krogen) och detta hände när jag MINST anade det. Det är väldigt färskt så vi får se var det landar....
Men lycklig är jag, för första gången på länge!!
Det FINNS kvinnor i denna värld som har ett öga till mig med. Trots att jag inte hade planerat att skaffa något.

Vet faktiskt inte om det stämmer?
Vad kul för dig iallafall!!!

JKay skrev:
Det jag har upptäckt är att efter en tid så blir du "automatiskt" intressant om du är dig själv och det INTE står JAKT i pannan. JAKT kan få vilken tjej som helst att fly fältet omedelbart.

Det där stämmer nog rätt bra...
Dessutom verkar det vara så att när man väl trivs som singel och har bestämt sig för att inte komplicera livet med något förhållande på ett tag, DÅ verkar det ploppa upp flera killar/tjejer som blir seriöst intresserade!?! Bara för man själv inte vill, orkar, kan! ....."alltings jävlighet" etc.
Frustrerande, för om man sedan får för sig att testa igen så springer man garanterat bara på players igen... :gnissla

Och till trådskaparn, som de flesta säger, ta det bara lugnt.... :tummenupp
(så kommer du snart tröttna och ge upp, och då kommer dom :hihi )

Tja, förr var man ju på krogen jämnt utan att det gav något.
Efter att ha tagit paus från krogen i några år har man tagit sig i kragen och börjat gå ut igen, men med inställningen att det inte är så jäkla noga att träffa någon.

-Helt plötsligt räcker det att man står i baren eller i utkanten av dansgolvet och pratar med någon polare så börjar diverse damer rycka en i armen och vill ha sälskap ?

Skillnaden ligger väl i att förr irrade man omkring desperat, nu tar man det lugnt och trivs med livet.

Pebl skrev:
Tja, förr var man ju på krogen jämnt utan att det gav något.
Efter att ha tagit paus från krogen i några år har man tagit sig i kragen och börjat gå ut igen, men med inställningen att det inte är så jäkla noga att träffa någon.

-Helt plötsligt räcker det att man står i baren eller i utkanten av dansgolvet och pratar med någon polare så börjar diverse damer rycka en i armen och vill ha sälskap ?

Skillnaden ligger väl i att förr irrade man omkring desperat, nu tar man det lugnt och trivs med livet.

Dat´s da secreet!

-Doctor love ;)

Fruntimmer är oberäkneliga och svåra att förstå sig på. :tungan

Mitt bästa tips är att göra roliga saker och se till att trivas med livet så kommer du förr eller senare att stöta på någon tjej. Se till att må bra och var positiv så löser det sig, även om det känns hopplöst nu.

Nåja... Jag vill ha en kille med extra allt om det ska vara värt besväret att ha en som husdjur.

Långa farbron skrev:
Skulle alla kvinnor vilja ha det så hade ta mig fan alla kvinnor varit singlar.

Vad stolt över dig själv och den du är istället ,bry dig inte om alla vältränade killar.

Vad har dom som du inte har bortsett ifrån några kilo mer muskler som försvinner den dagen dom slutar träna ?

Veckan jag slutar träna :fakta

Mie skrev:
Hehe... ärligt talat så är det faktiskt de killarna med bra personlighet och ett tryggt innre som går före dem som ser ut som "Brad Pitt".. så länge man är hel, ren osv...
framför allt så går players FET bort!!

När ni blir lite äldre ja tjejer i min ålder är players uppskattat bland tjejer :3freak Tonårstjejer är inte kloka :kocko

Men vem bryr sig! Kan för övrigt bara hålla med tidigare kommentarer angående att vara avslappadn och inte desperat det är nyckeln till framgång :tummenupp

prise skrev:
När ni blir lite äldre ja tjejer i min ålder är players uppskattat bland tjejer :3freak Tonårstjejer är inte kloka :kocko

Men vem bryr sig! Kan för övrigt bara hålla med tidigare kommentarer angående att vara avslappadn och inte desperat det är nyckeln till framgång :tummenupp

lite äldre.. va fan! :mad: :fatta!
nä skämt å sido så tids nog så kommer man väl på att det e bättre/ lättare att umgås med människor som kan vara sig själva och ärliga.. allt blir så mycket lättare då.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman