floodi skrev:
Skaffa en hund , det hjälper
brudarna blir som tokiga i dom små liven hehe.
såsant..hund funkar..MEN...
tyvärr drar dom till sig annat fä oxå
och vad ska raggrepliken vara? "du får gärna komma hem och klappa min vovve ngn dag" elr "vill du gå ut med oss ikväll"

kan iofs funka kalasbra
brudar är helt knepiga..totalt ologiska...dom tänker med hjärtat inte huvudet.
jag gick som total singel tills jag var runt 17 bast..pga att jag var osäker"rädd" att missa chansen för att få just den där bruden man ville ha..
det löste sig genom att man fixa 2:a sorteringen några ggr..
kom nu ihåg att utseendet igentligen inte spelar ngn roll,det är dina polare som brukar oponera sig om bruden har röv som en sl-buss

elr hur

.
oftast är det ju dom som inte hänger på spybar ext som faktiskt är vettiga i skallen och skulle kunna funka att leva ihop med"OBS flytta nu inte ihop med första bästa skåp du hittar OBS!!"
ditt eget utseende har igentligen inget med brudar att göra tror jag..skönheten finns om du själv ser den..
tex ransaka dig själv...passar jag verkligen i dom här pilotbrillorna från -91??
är det inte modernt med hockeyfrilla?
vadå..kan man inte gå i mysbrallor alltid?
raka mig...jaja..imorgon!
och framför allt...var alltid possitiv när du inleder ett samtal med fruntimmer..
framhäv din självsäkerhet"fejka om det behövs"hälsa med ett stadigt handslag.
sträck på dig...mummla inte...berätta inte allt om din föredetta...
och för guds skull...hållkäften om din frimärkssamling elr dyligt.
Alla killar med fast förhållande VET att det är då man blir attraktiv på marknaden...

hur fan nu det går till..för om dom ser ringen e det kört
det måste alltså bero på ditt eget sätt..du går in i ett samtal utan ngt att förlora..!
så ett riktigt patetiskt sätt är väl då att intala dig själv att du faktiskt har ett förhållande"gunbritt i 3a elr blondinen på ica

"
rent teoretiskt borde det ju funka
OBS! jag är absolut ingen j-a Dr Phil
och jag är absolut ingen skönhet...MEN jag har en fin tjej sen 8 år tillbaka.
och NÄ hon ser inte ut som n flygolycka
hoppas mina tips kan hjälpa