Träffa tjej skola???

www.nightlife.se
seså..dra dit nu!

sök inte..va inte desperat..
gilla dig själv o bry dig inte om att du måste ha en nu..de komma när de komma..
var dig själv helt å hållet så träffar du en tjej som gillar dig.

har själv prova på "internetdejting" på ca 3 mån fick jag 6 telefonnummer utan att be om det..men så e jag mr casanova på nätet :rofl men inte i verkligheten :3freak
nervöst som fan o träffas men de e bara o hugga sig i kragen om man vill hitta nån :tummenupp

YamahaJojje skrev:
Men jag har ett annat stort fel som gör att jag inte vågar och det gör även att tjejer inte gärna vill ha mig :(

så illa kan det inte vara eller? du skrev ju ovan att du bara varit singel i 10 dagar..

Långa farbron skrev:
Du har inte misslyckats heller ,bara provat en en sak av många.

Precis!
Man kan bara ångra det man aldrig gjort.
Även om det skulle skita sig är du en erfarenhet rikare. Bara prova nåt nytt nästa gång :)

Cyberdog skrev:
Jag går på fester, på krogen väldigt sällan, har försökt på nätet, inget funkar :död
De flesta polarna har ju flickvänner och ev barn dvs festerna blir parmiddagar och man sitter som femtehjulet och värsta fall så sitter polarna och försöker pressa ihop mig med nån stackare som kommit dit singel som man inte alls e intresserad av.
Det känns bara som man blir ett skämt hela tiden :död
Wow! Exakt den där meningen hade jag kunnat skrivit.

Det finns massor med folk i samma situation, jag träffade en tjej genom jobbet sist. Vi pratade en massa över telefon och allting kändes toppen. Sedan åkte jag och träffade henne och allting bara föll ihop. Då är det skönt att ha ett jobb som man kan gräva ned sig i och bara glömma allt vad kvinnor heter ettag. Jo, jag jobbar mycket... :)

Om någon hittar den där manualen så får ni gärna skicka mig ett ex. också! :tummenupp

floodi skrev:
Skaffa en hund , det hjälper
:tummenupp
brudarna blir som tokiga i dom små liven hehe.

såsant..hund funkar..MEN...
tyvärr drar dom till sig annat fä oxå :D
och vad ska raggrepliken vara? "du får gärna komma hem och klappa min vovve ngn dag" elr "vill du gå ut med oss ikväll"
:D kan iofs funka kalasbra :va
brudar är helt knepiga..totalt ologiska...dom tänker med hjärtat inte huvudet.

jag gick som total singel tills jag var runt 17 bast..pga att jag var osäker"rädd" att missa chansen för att få just den där bruden man ville ha..
det löste sig genom att man fixa 2:a sorteringen några ggr..
kom nu ihåg att utseendet igentligen inte spelar ngn roll,det är dina polare som brukar oponera sig om bruden har röv som en sl-buss :D elr hur :7peta .
oftast är det ju dom som inte hänger på spybar ext som faktiskt är vettiga i skallen och skulle kunna funka att leva ihop med"OBS flytta nu inte ihop med första bästa skåp du hittar OBS!!"

ditt eget utseende har igentligen inget med brudar att göra tror jag..skönheten finns om du själv ser den..
tex ransaka dig själv...passar jag verkligen i dom här pilotbrillorna från -91??
är det inte modernt med hockeyfrilla?
vadå..kan man inte gå i mysbrallor alltid?
raka mig...jaja..imorgon!

och framför allt...var alltid possitiv när du inleder ett samtal med fruntimmer..
framhäv din självsäkerhet"fejka om det behövs"hälsa med ett stadigt handslag.
sträck på dig...mummla inte...berätta inte allt om din föredetta...
och för guds skull...hållkäften om din frimärkssamling elr dyligt.

Alla killar med fast förhållande VET att det är då man blir attraktiv på marknaden... :va hur fan nu det går till..för om dom ser ringen e det kört :va
det måste alltså bero på ditt eget sätt..du går in i ett samtal utan ngt att förlora..!
så ett riktigt patetiskt sätt är väl då att intala dig själv att du faktiskt har ett förhållande"gunbritt i 3a elr blondinen på ica :D "
rent teoretiskt borde det ju funka :va

OBS! jag är absolut ingen j-a Dr Phil
och jag är absolut ingen skönhet...MEN jag har en fin tjej sen 8 år tillbaka.
och NÄ hon ser inte ut som n flygolycka :D

hoppas mina tips kan hjälpa :tummenupp

Easy_Mike skrev:
såsant..hund funkar..MEN...
tyvärr drar dom till sig annat fä oxå :D
och vad ska raggrepliken vara? "du får gärna komma hem och klappa min vovve ngn dag" elr "vill du gå ut med oss ikväll"

Menar inte att man skulle ragga så fort dom kommer fram o ska klappa
o gosa med hunden ,men man kan iallafall inleda ett bra samtal.
fungerar garanterat bättre än krogen :)

floodi skrev:
Menar inte att man skulle ragga så fort dom kommer fram o ska klappa
o gosa med hunden ,men man kan iallafall inleda ett bra samtal.
fungerar garanterat bättre än krogen :)

så sant...alla tips är nog välkommna :tummenupp

Testa allt det där med böcker o nätet o lunarstorm o allt vad det heter och trötta ut dig helt - eller köp dig en BMW!

Tänk inte så näggativt om dig själv, och våga snacka med tjejerna dom är ju också helt vanliga meniskor, tänk dig att du pratar med polarn fast håll dig till diskutionsämnen som hon vill prata om och (lysna!)

VÅGA PRATA!!! det värsta du kan få är ju ett nej. Och då är det ju bara synd om henne, att hon inte vill lära känna en så grymmmm lirare som dig.

YamahaJojje skrev:
Det är ILLA iaf inbillar jag mig det.

Du snackar om 10 dagar! Jag har varit singel i 4 månader änså länge. Har inte planerat o ha tag i någon än, jaja, det kan hända närsomhelst. Beror på vem, när, sinnesstämning m.m.
Ta chansen att leva lite ensam. Det gör bara gott för 10 dagar efter en separation känns tomt, jag vet. TRO MIG! Efter 9 år (och 2 barn med Xet) så är man inte van och vara ensam så här mycket (barnen finns naturligtvis fortfarande i mitt liv). Har ju alltid haft ngn som ligger bredvid en på natten, ngn som alltid finns hemma när man kommer hem från jobb och NGN som alltid kan ge en en kram när man har det jobbigt OCH som kan ge en lite kvinnlig värme.
Nu har du ingen som tjatar på dig, behöver veta var du är, vill ha koll på dig och du kan köra hoj precis NÄR DU VILL, bränna pengar utan och behöva ge en "ursäkt" eller anledning till varför du har bränt pengar!

Jag har fått lära mig av min bror att:

Förlorar du en, finns det 1000 åter
Hittar sen en, står det 1000 och gråter!!

Det jag har upptäckt är att efter en tid så blir du "automatiskt" intressant om du är dig själv och det INTE står JAKT i pannan. JAKT kan få vilken tjej som helst att fly fältet omedelbart.
Nackdelen med krogen är att du måste vara packad i en fin presentförpackning om du ska ha stor chans o ragga. Fördelen är att du har en stor chans att få tjejkompisar, vilket i sin tur kan leda till en större kompisskara som i SIN tur kan göra att du helt plötsligt har ett stort hav av potentiella kandidater att välja mellan för då har du lyckats att lära känna många av dem. En tjej som lär känna en kille lite mer har i regel lite lättare att falla för honom då hon börjat att se det fina i honom eller hans kvalifikationer, eller hur tjejer?? Har jag fel? (Låter som värsta lovedoctor nu....hahahahaha)

JAG tycker, du gör ju som du vill, att ta chansen att få leva i frihet ett tag. Du blir VÄLDIGT lätt bekväm av dig och du ska veta att förhållandet direkt efter ett nyligen sprucket kan du se som en nollställning MEN tyvärr oxo som en tröst för det tidigare och det har lätt att spricka det med. Kärleken kommer när du MINST anar det!!

Rackarns vilken roman det blev!! Men det var "bara" mina 2 ören......

Lycka till hojbroder.....dom finns för dig med.

Kanske det finns en tjej på SH som är singel och vill ha en likasinnad? Vem vet?
(Tjejer upp till bevis nu.... ;)....)

JKay

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma