TRÄFF Västkusten v.31

Var ska träffen vara?

• Antal röstningar
    0
prulle skrev:
2332457 57 mil utan omvägenförbi örebro...

Rosen hojen går inte, har ingen anning om vad det är sen ska fjädringen byttas likaså röret sen ska hastighetsmätaren istaleras sen ska jag bara slänga på blinkers. Så det är inte så mycket.

Öhh... Tror jag kan glöma det..

massa skit

var hitta du den infon?

Förresten tar det 4 h med bil från borås till Sthlm om man inte stannar och äter och man kör i ca 120 på motorvägarna. Så hur fan kan det ta 1 dag? :3freak

Wargen skrev:
2332504 var hitta du den infon?

Förresten tar det 4 h med bil från borås till Sthlm om man inte stannar och äter och man kör i ca 120 på motorvägarna. Så hur fan kan det ta 1 dag? :3freak
1 Jag gillar inte köra på motorväg när jag måste tanka var 5 mil...
2 Jag tror inte en enduro gillar att malla motorväg
3 Om jag åker långt ska det fan va roligt också.

Det är autoroute (windows) Skrev in lite fel. Men typ så blir det i alla fall låter skit kul om den håller ochh jag får sällskap från örebro och ner.

Fick det till 7 timmar nu. blir nog 8 med alla tankstopp. Och då är det små hoj vägar hela vägen :) Mycket roligare än 4 timmar motorväg.

prulle skrev:
2332534 1 Jag gillar inte köra på motorväg när jag måste tanka var 5 mil...
2 Jag tror inte en enduro gillar att malla motorväg
3 Om jag åker långt ska det fan va roligt också.

Det är autoroute (windows) Skrev in lite fel. Men typ så blir det i alla fall låter skit kul om den håller ochh jag får sällskap från örebro och ner.

Fick det till 7 timmar nu. blir nog 8 med alla tankstopp. Och då är det små hoj vägar hela vägen :) Mycket roligare än 4 timmar motorväg.

ja det har du rätt i. Men hur får man de programmet?

-Rosen- skrev:
2333123 jag får se alltså, för jag okmmer hem på söndag och sen vet jag ju inte om stoffe ska dit :gnissla

Ni måset bestämma er nu alltså. För kommer inte ni så kommer säkert inte vi, då kan vi lika gjärna va hemma hos mig.

Synd att jag jobbar hela veckan,hade varit nere i falkenberg annars har stuga där. Men får väl försöka vara med någon annan gång.

Wargen skrev:
2333307 Ni måset bestämma er nu alltså. För kommer inte ni så kommer säkert inte vi, då kan vi lika gjärna va hemma hos mig.

är det fint väder så kommer jag upp någon dag jallefall fast skåne mäniskorna är tråkiga

sprit och lite fina damer är ju inte fel!!

lasse kongo skrev:
2334339 är det fint väder så kommer jag upp någon dag jallefall fast skåne mäniskorna är tråkiga

sprit och lite fina damer är ju inte fel!!

härligt o höra!! :)

VIKTIGT

Det ligger till så här att jag har ju krockat med min hoj och då vek sig fram-bromsskivan. Jag har beställt ny och de säger att de kanske kommer på måndag. Men det kan man ju inte alltid lita på och jag får inte köra hojen utan ny bromsskiva.

Så örebroarna kommer inte förren jag har fått den. Men ja skriver här igen så fort jag vet om de kommer och vi drar ner.

Wargen skrev:
2338218 VIKTIGT

Det ligger till så här att jag har ju krockat med min hoj och då vek sig fram-bromsskivan. Jag har beställt ny och de säger att de kanske kommer på måndag. Men det kan man ju inte alltid lita på och jag får inte köra hojen utan ny bromsskiva.

Så örebroarna kommer inte förren jag har fått den. Men ja skriver här igen så fort jag vet om de kommer och vi drar ner.
ärlig talat så tror jag inte att vi kommer få till en till 125cc träff i sommar så detta är ända chansen.. jag tycker vi försöker.. ett - är att det ska förmobligen vara ganska dåligt väder i väkan.. typ målingt å lite regn.. :(

men jag är PÅ!!!

illa med din hoj....

jag kör upp på ons och tältar super ner mig lite!!

hoppas många vill göra mig sällskap

lasse kongo skrev:
2339838 illa med din hoj....

jag kör upp på ons och tältar super ner mig lite!!

hoppas många vill göra mig sällskap

härligt! jo jag hoppas jag kan.

Wargen skrev:
2333307 Ni måset bestämma er nu alltså. För kommer inte ni så kommer säkert inte vi, då kan vi lika gjärna va hemma hos mig.
jag kommer inte iaf, har precis kommit hem och hojen funkar inte optimalt om vi säger som så :(

btw så är mitt kontonummer: XXXXXXXXXXXXXXXXXXX

:)

Last edited:
-Rosen- skrev:
2340090 jag kommer inte iaf, har precis kommit hem och hojen funkar inte optimalt om vi säger som så :(

btw så är mitt kontonummer: XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

:)

Fan då vad är felet? Min kolv verkar slut men alla delar har inte kommit än så jag åker ändå.

Last edited by a moderator:
Wargen skrev:
2340241 Fan då vad är felet? Min kolv verkar slut men alla delar har inte kommit än så jag åker ändå.
har förgasarproblem :( men vi ska kanske försöka fixa det idag, annars så lämnas hon in, men jag kommer inte ändå :( dels så kommer inte stoffe och loy vad jag vet och dels så är jag fruktansvärt slut efter körningen i helgen (körde torsdag fredag lördag söndag).

-Rosen- skrev:
2340524 har förgasarproblem :( men vi ska kanske försöka fixa det idag, annars så lämnas hon in, men jag kommer inte ändå :( dels så kommer inte stoffe och loy vad jag vet och dels så är jag fruktansvärt slut efter körningen i helgen (körde torsdag fredag lördag söndag).

ok fan va kiligt. :( Kanske träffas nån annan gång då.

så de blir inget alltså?:va

jag får la sticka upp o festa i stugan ändå :P:banana :fyllisar :yoparty

P.s startade min hoj igår... den låter som om man hällt ett deciliter mått med metall spån i växelådan :P:3freak

Last edited:
Soulflylost skrev:
2340595 så de blir inget alltså?:va

jag får la sticka upp o festa i stugan ändå :P:banana :fyllisar :yoparty

P.s startade min hoj igår... den låter som om man hällt ett deciliter mått med metall spån i växelådan :P:3freak

jag kommer!!

har du stuga där?

Nyheter
Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

Suzuki byter importör!

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

MotoGP-säsongen avslutas i stor stil

Den traditionella finalbild...

Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024

Är din KTM bland dem som sk...

Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN