stoooffe
lem!deM
lasse kongo skrev:2330703när kör du och rosen upp?? ni kör ju förbi mitt hus så jag kanske åker med!!
Ingen aning, som det ser ut nu så kan jag komma tidigast på Torsdag så vi får se hur det blir.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
lasse kongo skrev:2330703när kör du och rosen upp?? ni kör ju förbi mitt hus så jag kanske åker med!!

stoooffe skrev:2330740Ingen aning, som det ser ut nu så kan jag komma tidigast på Torsdag så vi får se hur det blir.![]()
Hur dök mitt namn upp bara sådärWargen skrev:2329858Som det ser ut nu så kommer:
Wargen
Mr.Emcom
Mr.PB
NiklasL
-Rosen-
Stoffe
Lundgren
har jag missat nån? mer folk tack!!! kommer bli askul.

lasse kongo skrev:2330885nä va trist du är vi åker upp och visar var skåpet ska stå!!
hur är det med förvaring? typ skinstället hjälm vill man ju inte ha i tältet......
lasse kongo skrev:2331499så vi ska bo på camping? jag är sugen men om någon från skåne man kan samköra upp med
jag fattar inte men vart fan är det vi ska campa då?Wargen skrev:2331507Nej vi ska campa men inte på en camping, fan det kostar ju pengar. Dessutom är det 25års gräns där nere på att boka själv.

haha hade varit najsstoooffe skrev:2329702Äh vafan, riktigt brännvin får det vara.
Rosen, vad säger du? Ska vi ta en tripp till Danmark?![]()

vafan? jag ahde tänkt åka hem senast på fredagen justoooffe skrev:2330740Ingen aning, som det ser ut nu så kan jag komma tidigast på Torsdag så vi får se hur det blir.![]()
Mr.PB skrev:2332026jag fattar inte men vart fan är det vi ska campa då?
på en åker eller...![]()
Finns en microskåpisk chans att jag är på om hojen är klar tills dess (vilket den inte lär va men vill iaf ha alting påsatt) Isf så är det 10 min rast var 5 mil som gällerlasse kongo skrev:2330710har ju bara 6,5mil dit
fan första gången jag önska jag hade 4 taktare..
fan hade vart skoj.prulle skrev:2332119Finns en microskåpisk chans att jag är på om hojen är klar tills dess (vilket den inte lär va men vill iaf ha alting påsatt) Isf så är det 10 min rast var 5 mil som gällerfan första gången jag önska jag hade 4 taktare..
Fan om jag gör etaper av det skulle det ju gå.. typ ettap 1 in till stan, 2 halvvägs till örebro käka lunch i örebro ansluta till dom andra, 3 stopp på vägen till wargen några stopp från wargen till falkenberg. Lär inte bli mer än 4 max 5 timmars efektiv kör tid. Snaka om lätt pakning men ändå..![]()
Jaja brukar gå att köpa mellan öl på körkortet så det är väll detfan hade vart skoj.
och han kan Falkenberg bra dessutom.No fucking way att jag hinner! hur länge stannar ni jag kanske kan komma sennare.. Beror på om jag får den till en verkstad imorn men sen blir det stress mek isf.. JAja nu har jag iaf motivation att fixa den. FIxar ihop koplingen i natt sen imorn lämnar jag in den. Kanske hinner bytta fjädring och rör också i natt. SEn blit det till att koppla in blinkers och hastighets mätare i il fart..Wargen skrev:2332166haha gött, det e nu på måndag. Soulflylost är på dessutomoch han kan Falkenberg bra dessutom.
Wargen skrev:2332166haha gött, det e nu på måndag. Soulflylost är på dessutomoch han kan Falkenberg bra dessutom.

prulle skrev:2332203No fucking way att jag hinner! hur länge stannar ni jag kanske kan komma sennare.. Beror på om jag får den till en verkstad imorn men sen blir det stress mek isf.. JAja nu har jag iaf motivation att fixa den. FIxar ihop koplingen i natt sen imorn lämnar jag in den. Kanske hinner bytta fjädring och rör också i natt. SEn blit det till att koppla in blinkers och hastighets mätare i il fart..
Fan trode det va lörda de e ju bara onsdag då e de lungtWargen skrev:2332295Hinner du det är du fan bra!
Ska snart ut igen. Är en bättre fråga om jag FÅR åka ditt.. Tvivlar starkt på det när jag tänker efter. Långt bort och med E-reggat.. Jaja värt ett försök. 
prulle skrev:2332332Fan trode det va lörda de e ju bara onsdag då e de lungtSka snart ut igen. Är en bättre fråga om jag FÅR åka ditt.. Tvivlar starkt på det när jag tänker efter..
du verkar lagom trött om vis säger som såprulle skrev:2332332Fan trode det va lörda de e ju bara onsdag då e de lungtSka snart ut igen. Är en bättre fråga om jag FÅR åka ditt.. Tvivlar starkt på det när jag tänker efter. Långt bort och med E-reggat.. Jaja värt ett försök.
Vart fan gjorde jag av insexnyckeln? Måste va där fellet sitter, nej koplingen först, f**ta behöver kjedje styraren och den ligger nånstans mellan... Ja.. Får gå och läta imorn blir vist att fixa allt annat först. Eller ska jag sova nu och fixa det här imorn? Nej då blir det inte av..![]()

nej fan de blir nog svårt att övertala.. Men om jag tar det på två dar nej då måste jag va klar lörda kväll.. Jaja fixa hojen ska jag iaf.Wargen skrev:2332346precis, det e ju inget kort bit direkt. 45 mil bara till mig från sthlm.
Jag gick upp 16.00 Det är snarrare panik.. Måste tänka igenom det hela ordentligt nu-Rosen- skrev:2332352du verkar lagom trött om vis säger som så![]()
Hade vart skit kul att köara ditt men är det praktiskt möjligt?JAG hade inte gjort det (mest pga e-regg) men jag vet inte hur mycket det är att fixa på hojen hellerprulle skrev:2332354nej fan de blir nog svårt att övertala.. Men om jag tar det på två dar nej då måste jag va klar lörda kväll.. Jaja fixa hojen ska jag iaf.
Jag gick upp 16.00 Det är snarrare panik.. Måste tänka igenom det hela ordentligt nuHade vart skit kul att köara ditt men är det praktiskt möjligt?

|
|
Ny Suzuki-importör
Suzuki SV-7 GX var en av Su... |
|
|
Suzuki byter importör!
Suzuki SV-7 GX var en av Su... |
|
|
MotoGP-säsongen avslutas i stor stil
Den traditionella finalbild... |