Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
_Nille_ skrev:2318795Det är för långt booort![]()
vi hade nämligen tänkt mellanlanda och sova hos Wargen i borås.fan va kul det sak bli...NiklasL skrev:2321080nejnejnej, du kan haka på mig och EmCom i så fall. så blir vi 3 st.. om nu Wargen får plats med 3 st extra i sitt husvi hade nämligen tänkt mellanlanda och sova hos Wargen i borås.

-Rosen- skrev:2311805falkenberg ftwjag är med om det kommer fler från södra sverige
![]()

jaja vi kommer åka me dig.. lovar.... ett krav är iallfall att vi alla ska stå å burna samtidigt när nån tar massa kort!Mr_haak skrev:2321111jag hänger nog på om jag itne har något planeratmen bara man inte kör sj
![]()
![]()
ingen fara, jag, stoffe och loy (?) kommer att köra genom ängelholm så du kan ju ansluta därMr_haak skrev:2321111jag hänger nog på om jag itne har något planeratmen bara man inte kör sj
![]()
![]()
rosen du kan väll ändra min röst till Falkenbreg? gör det om du kan, ja rösta som sagt fel...-Rosen- skrev:2321126ingen fara, jag, stoffe och loy (?) kommer att köra genom ängelholm så du kan ju ansluta där![]()
kan inte ändra pollen, hade antagligen blivit för mycket fiffel dåMr EmCom skrev:2321137rosen du kan väll ändra min röst till Falkenbreg? gör det om du kan, ja rösta som sagt fel...
om det nu har nån betydelse..
men det verkar som att det blir falkenberg iaf 
Wargen skrev:2323088Gött då blir vi minst 10 pers (nåra mer kommer nog komma) Då tar vi Falkenberg!!! Jag ska fixa karta sen var vi kan träffas (där det finns massa brudar o gratis att tälta, var det förra året iaf.)

Bärgren skrev:2318085Öhm, inte för att verka dryg eller något sånt. Men det skiller typ bara 17 år mellan er.![]()
Wargen skrev:2318127Hur skulle jag kunna veta det![]()
Det e lungt. Såg faktiskt förrens senare att det bara var 125

kieL skrev:2323161ett tips: skrea strand. asmkt brudarvar där för typ 3 veckor sen. finns säkert tältplats gratis i närheten.
![]()

Låter riktigt fint ju, nu ska vi bara lösa problemet med tält. Har ni där uppe tält så det räcker eller måste vi köra med feta ryggor hela vägen dit?Wargen skrev:2323382Det är där jag menar. Det finns en parkering precis bredvid campingen och där tältar alltid nån för det finns ingen "Camping Förbjuden" skylt. Asbra![]()
jag niklas å PB har redan paxat 4 sovplatser hoss wargen så....-Rosen- skrev:2323385Låter riktigt fint ju, nu ska vi bara lösa problemet med tält. Har ni där uppe tält så det räcker eller måste vi köra med feta ryggor hela vägen dit?

Mr EmCom skrev:2323770jag niklas å PB har redan paxat 4 sovplatser hoss wargen så....![]()
måste bara se om jag kan ska göra så mkt den veckan 
men när vi är i falkenberg såklattMr EmCom skrev:2323770jag niklas å PB har redan paxat 4 sovplatser hoss wargen så....![]()

Black Pearl skrev:2323206Jo, då så e det nogMen ålder har ingen betydelse eller hur?
![]()
![]()
Du e bara avis! Ska jag köpa ut? hehehe
Det e lungt. Såg faktiskt förrens senare att det bara var 125
r som skulle ut på turne´.. men men.. jag behöver inte komma med mina tjejkompisar.. så det så.. Dessutom har jag större hoj, så passa er!
![]()
![]()

aha,, men jag trodde vi skulle dra hem till wargen då... asså vi örebroare-Rosen- skrev:2324052men när vi är i falkenberg såklatt![]()
![]()
vafan, alla ska väl tälta på samma ställe, hur kul är det annarsMr EmCom skrev:2324083aha,, men jag trodde vi skulle dra hem till wargen då... asså vi örebroare![]()
ja jo.. jag vet inte.. vi ska ju stanna hoss wargen i 4 dagar så...-Rosen- skrev:2324093vafan, alla ska väl tälta på samma ställe, hur kul är det annars![]()
|
|
Ny Suzuki-importör
Suzuki SV-7 GX var en av Su... |
|
|
Suzuki byter importör!
Suzuki SV-7 GX var en av Su... |
|
|
MotoGP-säsongen avslutas i stor stil
Den traditionella finalbild... |