TRÄFF Västkusten v.31

Var ska träffen vara?

• Antal röstningar
    0
_Nille_ skrev:
2318795 Det är för långt booort :(

nejnejnej, du kan haka på mig och EmCom i så fall. så blir vi 3 st.. om nu Wargen får plats med 3 st extra i sitt hus :hihi vi hade nämligen tänkt mellanlanda och sova hos Wargen i borås.

NiklasL skrev:
2321080 nejnejnej, du kan haka på mig och EmCom i så fall. så blir vi 3 st.. om nu Wargen får plats med 3 st extra i sitt hus :hihi vi hade nämligen tänkt mellanlanda och sova hos Wargen i borås.
fan va kul det sak bli...

min moppe är för tillfället paj, men det ska nog ordnas... förmodligen tänstiftet...

edit: ja råka rösta fel i pollen... bara så ni vet :huvet

Last edited:
Mr_haak skrev:
2321111 jag hänger nog på om jag itne har något planerat :tummenupp men bara man inte kör sj :död :4skrika
jaja vi kommer åka me dig.. lovar.... ett krav är iallfall att vi alla ska stå å burna samtidigt när nån tar massa kort!
det skulle va fhett!

Mr_haak skrev:
2321111 jag hänger nog på om jag itne har något planerat :tummenupp men bara man inte kör sj :död :4skrika
ingen fara, jag, stoffe och loy (?) kommer att köra genom ängelholm så du kan ju ansluta där :)

-Rosen- skrev:
2321126 ingen fara, jag, stoffe och loy (?) kommer att köra genom ängelholm så du kan ju ansluta där :)
rosen du kan väll ändra min röst till Falkenbreg? gör det om du kan, ja rösta som sagt fel...

om det nu har nån betydelse..

Mr EmCom skrev:
2321137 rosen du kan väll ändra min röst till Falkenbreg? gör det om du kan, ja rösta som sagt fel...

om det nu har nån betydelse..
kan inte ändra pollen, hade antagligen blivit för mycket fiffel då :hihi men det verkar som att det blir falkenberg iaf :yoparty

Gött då blir vi minst 10 pers (nåra mer kommer nog komma) Då tar vi Falkenberg!!! Jag ska fixa karta sen var vi kan träffas (där det finns massa brudar o gratis att tälta, var det förra året iaf.)

Wargen skrev:
2323088 Gött då blir vi minst 10 pers (nåra mer kommer nog komma) Då tar vi Falkenberg!!! Jag ska fixa karta sen var vi kan träffas (där det finns massa brudar o gratis att tälta, var det förra året iaf.)

ett tips: skrea strand. asmkt brudar ;) var där för typ 3 veckor sen. finns säkert tältplats gratis i närheten. :banana

Bärgren skrev:
2318085 Öhm, inte för att verka dryg eller något sånt. Men det skiller typ bara 17 år mellan er. :hihi

Jo, då så e det nog :) Men ålder har ingen betydelse eller hur? :fatta! :whip
Du e bara avis! Ska jag köpa ut? hehehe:)

Wargen skrev:
2318127 Hur skulle jag kunna veta det :4skrika
:pannkyss Det e lungt. Såg faktiskt förrens senare att det bara var 125:or som skulle ut på turne´.. men men.. jag behöver inte komma med mina tjejkompisar.. så det så.. Dessutom har jag större hoj, så passa er! :fatta! :lol

kieL skrev:
2323161 ett tips: skrea strand. asmkt brudar ;) var där för typ 3 veckor sen. finns säkert tältplats gratis i närheten. :banana

Det är där jag menar. Det finns en parkering precis bredvid campingen och där tältar alltid nån för det finns ingen "Camping Förbjuden" skylt. Asbra :banana

Wargen skrev:
2323382 Det är där jag menar. Det finns en parkering precis bredvid campingen och där tältar alltid nån för det finns ingen "Camping Förbjuden" skylt. Asbra :banana
Låter riktigt fint ju, nu ska vi bara lösa problemet med tält. Har ni där uppe tält så det räcker eller måste vi köra med feta ryggor hela vägen dit?

-Rosen- skrev:
2323385 Låter riktigt fint ju, nu ska vi bara lösa problemet med tält. Har ni där uppe tält så det räcker eller måste vi köra med feta ryggor hela vägen dit?
jag niklas å PB har redan paxat 4 sovplatser hoss wargen så.... :blah

Black Pearl skrev:
2323206 Jo, då så e det nog :) Men ålder har ingen betydelse eller hur? :fatta! :whip
Du e bara avis! Ska jag köpa ut? hehehe:)

:pannkyss Det e lungt. Såg faktiskt förrens senare att det bara var 125:or som skulle ut på turne´.. men men.. jag behöver inte komma med mina tjejkompisar.. så det så.. Dessutom har jag större hoj, så passa er! :fatta! :lol
:lol:lol:yoparty:hihi

Nyheter
Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

Suzuki byter importör!

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

MotoGP-säsongen avslutas i stor stil

Den traditionella finalbild...

Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024

Är din KTM bland dem som sk...

Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...