Tourist trophy tävling!

• Thread starter Thread starter Solid snake
  • Start date Start date

Solid snake

Guest
Tänkte att vi kunde tävla om den bästa tiden på Nürburgring med en Honda VFR 400 (gatmodellen.)

Har ju inte speciellt mycket göra om dagarna, så är det att vara timanställd, och mitt PS2 bara står och samlar damm, är ju lite onödigt tycker jag.

Har ju det för att spela på, så nu kanske man får användning av det om nån tycker det är kul att tävla om bästa tiden, foto krävs annars har du inte bästa tiden. :tungan

Pris: äran? :va

Bifogat

• DSC00097.JPG
    DSC00097.JPG
    64.7 KB · Visningar: 206
Fifan vad ni kör!

Ska se snarast om jag kan spöa era tider!

Edit: Är det bara jag som tycker känslan är riktigt kass? Speciellt efter att man har lirat motogp på datorn..

Fuska?
Jag får väl slänga upp en video på ett ännu snabbare varv helt enkelt för att övertyga er :hihi

Inom 1 vecka eller 2...

varför inte en kortare bana & en roligare hoj ?
Ju roligare hoj man har på den banan desto svårare är det att hålla sig på hjulen, sjukt ojämn bana, man trillar hela tiden och trillar man inte så släpper det såpass att man åker ut i grönskan och.... Trillar...

Sen är 400an rätt smidig på många ställen jämfört med en litersmaskin som man ligger med i 1an och 2an hela tiden.

Men ska vi byta hoj då? Isf så har jag rekordet med R1 hittills. :tungan

7.28 nånting är det.

men ändå, helt sjukt snabbt ju!

Jag skulle kunna ta kanske 3-4 sekunder på min tid känns det som. Men fan inte 30 :gnissla

Lite ringrostig, 8:15:875 med gat rettan, dock med 6 crasher. :crash:

Gick ju fort när jag inte låg i diket iaf, var efter min crash så spelade jag tt hela tiden när jag kom hem från rehab, det gick bra när man spelat 24/7 nån månad, nu går det bara på skit, tror jag får testa vfr en istället. :D

Har kört 7:06 med race duccen och Failure conditions påslaget i TT mode (inte fjant arkad mode). Failure conditions gör så att om du är av banan så gäller inte tiden på det varvet.

Tycker det är roligare med långsammare hojar på Nurburgring. Med race hojarna består 1 varv av 50% tur om du ska lyckas sätta en bombrepa.

Får de fan inte att stämma, krashar bara.

Har nåra bra tider på deep forest dock, 1.19.792, med 999R rm.

20071021017.jpg

Last edited:
Har kört 7:06 med race duccen och Failure conditions påslaget i TT mode (inte fjant arkad mode). Failure conditions gör så att om du är av banan så gäller inte tiden på det varvet.

Tycker det är roligare med långsammare hojar på Nurburgring. Med race hojarna består 1 varv av 50% tur om du ska lyckas sätta en bombrepa.

:Bugar :Bugar

En fråga bara. Var sätter man på "Failure conditions" och allt annat "special"?

men ändå, helt sjukt snabbt ju!

Jag skulle kunna ta kanske 3-4 sekunder på min tid känns det som. Men fan inte 30 :gnissla

Joda, ringen är låååång och man hinner göra många små små misstag som bygger upp tiden oroligt mycket.

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard