Touring imorgon

IxIL

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2004
Hoj
Innova 125 -05 Såld, Crf 450 -02 Såld, Vtr 1000f -99 Såld ,Gsxr 1000 K6 - Såld, KTM 950 Supermoto 2006 - Såld! Superduke 2007 - Såld! Hojlös..
Imorgon är det allmän touring med Uddevalla mc. Samling 17:30 på skeppsviken. Det bär av ut mot grundsund på småvägar för fika. Garanterat lugn och avkopplande tur.
Alla är välkomna.

IxIL skrev:
Imorgon är det allmän touring med Uddevalla mc. Samling 17:30 på skeppsviken. Det bär av ut mot grundsund på småvägar för fika. Garanterat lugn och avkopplande tur.
Alla är välkomna.

jag börjar JOBBA 17:30.. :huvet :huvet :huvet

IxIL skrev:
Alla är välkomna.
Det kanske vore nåt.... Om det är några av er nya medlemmar i Road Rage MC som ska med så kom och hämta era tröjor hos mig innan... Skicka SMS till mig så ni vet om jag är hemma eller inte.

Du hade kunnat hänga på med dina rollerblades...

Det måste varit den absolut långsammaste gruppkörning jag varit med på någonsin...
Och det är första gången någon på en gruppkörning klagar på att jag kör på bakhjulet.

Ni som inte var där missade inget...

Fast Ixil, det gick rätt bra när vi slutade åka med dom och valde vårat eget tempo...

RwE skrev:
Nån som kritiserade dina wheelies... hur vågar dom :hihi
Nja, det var väl inte wheelisarna i sig han kritiserade... (Hoppas jag :hihi )
Utan det faktum att jag gjorde dem i deras gruppkörning. Det fick Uddevalla MC att framstå som ett gäng busar eller nåt... Och det vill dom tydligen inte... :rolleyes:

Firefly skrev:
Nja, det var väl inte wheelisarna i sig han kritiserade... (Hoppas jag :hihi )
Utan det faktum att jag gjorde dem i deras gruppkörning. Det fick Uddevalla MC att framstå som ett gäng busar eller nåt... Och det vill dom tydligen inte... :rolleyes:

Konstigt, så länge det inte är farligt så ska det väl inte vara nåt att hänga upp sig på!!

Fast Ixil, det gick rätt bra när vi slutade åka med dom och valde vårat eget tempo...[/QUOTE]

Ja, vi fick ju upp farten så att kylningen på hojarna började fungera iaf... Så el fläkten slapp att lida mer. Haha, ja det gick långsamt. Men så är det ju på touring/fika resor med Uddevalla MC. Var jag inställd på från början. Var ju mest med för farsans skull. Han trodde det skulle bli dålig uppslutning pga det ostadiga vädret.
Vi får ta och ordna en egen tur nån dag. Så att dom som vill kan köra över 80, när dom vill osv. =)

Back