Torsdagsträning - Slingerbulten 28/7

• Thread starter Thread starter IronMike
  • Start date Start date
vips där kom nån med barnvagn. vips där kom en hare. vips där kom en älg. har ni rådjur/älgar däruppe?

J.Andersson skrev:
2336575 vips där kom nån med barnvagn. vips där kom en hare. vips där kom en älg. har ni rådjur/älgar däruppe?
Tror inte någon människa skulle vilja gå på bulten :hihi. Tycker det var en ganska
bra snabbåkar film, han höll sig på sin sida i skymdakurvor och körde fort :näsblod

Men sen är det ju såhär att om man kör en vägsträcka på 5 minuter så är ju risken mindre att man träffar på ett odjur än om man skulle köra den på 10 minuter eller hur? :rolleyes:

Jaja, jag tycker att det va en schysst kameravinkel och att det såg ut att gå fort :tummenupp till Järn micke

Cyren skrev:
2336623 Tror inte någon människa skulle vilja gå på bulten :hihi. Tycker det var en ganska
bra snabbåkar film, han höll sig på sin sida i skymdakurvor och körde fort :näsblod

Men sen är det ju såhär att om man kör en vägsträcka på 5 minuter så är ju risken mindre att man träffar på ett odjur än om man skulle köra den på 10 minuter eller hur? :rolleyes:

Jaja, jag tycker att det va en schysst kameravinkel och att det såg ut att gå fort :tummenupp till Järn micke
haha tänkte inte på det! =)

FAn den där vägen har man inte åkte nå gång men man kan fan den iaf he he

Mr Helmut skrev:
2336898 Tyckte det verkade gå segt, gasa mer så går de fortare!
de va ju bara träning ;) ..nejmen de kommer lite bättre saker sen, lite preview bara.

:tummenupp

jag ska skriva till vv å be om ny asfalt till bulten, det behövs på sina ställen. ang vilda djur, så tycks djuren på södertörn ha lärt sig att hålla sig undan när det är bombrepa på g :katt

Mr Helmut skrev:
2336898 Tyckte det verkade gå segt, gasa mer så går de fortare!
de va ju bara träning ;) ..nejmen de kommer lite bättre saker sen, lite preview bara.

:tummenupp

jag ska skriva till vv å be om ny asfalt till bulten, det behövs på sina ställen. ang vilda djur, så tycks djuren på södertörn ha lärt sig att hålla sig undan när det är bombrepa på g :katt

Nybörjarfråga, svaret finns säkert någonstans i forumet men var finns denna sketsköna väg ??

Bulten är mest en massa svarta spår av tjära som blöder och en massa lagningar. Slutsats: Den är inge bra i år heller :4skrika

Nyheter
Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard