Torsdagsträning - Slingerbulten 28/7

• Thread starter Thread starter IronMike
  • Start date Start date
vips där kom nån med barnvagn. vips där kom en hare. vips där kom en älg. har ni rådjur/älgar däruppe?

J.Andersson skrev:
2336575 vips där kom nån med barnvagn. vips där kom en hare. vips där kom en älg. har ni rådjur/älgar däruppe?
Tror inte någon människa skulle vilja gå på bulten :hihi. Tycker det var en ganska
bra snabbåkar film, han höll sig på sin sida i skymdakurvor och körde fort :näsblod

Men sen är det ju såhär att om man kör en vägsträcka på 5 minuter så är ju risken mindre att man träffar på ett odjur än om man skulle köra den på 10 minuter eller hur? :rolleyes:

Jaja, jag tycker att det va en schysst kameravinkel och att det såg ut att gå fort :tummenupp till Järn micke

Cyren skrev:
2336623 Tror inte någon människa skulle vilja gå på bulten :hihi. Tycker det var en ganska
bra snabbåkar film, han höll sig på sin sida i skymdakurvor och körde fort :näsblod

Men sen är det ju såhär att om man kör en vägsträcka på 5 minuter så är ju risken mindre att man träffar på ett odjur än om man skulle köra den på 10 minuter eller hur? :rolleyes:

Jaja, jag tycker att det va en schysst kameravinkel och att det såg ut att gå fort :tummenupp till Järn micke
haha tänkte inte på det! =)

FAn den där vägen har man inte åkte nå gång men man kan fan den iaf he he

Mr Helmut skrev:
2336898 Tyckte det verkade gå segt, gasa mer så går de fortare!
de va ju bara träning ;) ..nejmen de kommer lite bättre saker sen, lite preview bara.

:tummenupp

jag ska skriva till vv å be om ny asfalt till bulten, det behövs på sina ställen. ang vilda djur, så tycks djuren på södertörn ha lärt sig att hålla sig undan när det är bombrepa på g :katt

Mr Helmut skrev:
2336898 Tyckte det verkade gå segt, gasa mer så går de fortare!
de va ju bara träning ;) ..nejmen de kommer lite bättre saker sen, lite preview bara.

:tummenupp

jag ska skriva till vv å be om ny asfalt till bulten, det behövs på sina ställen. ang vilda djur, så tycks djuren på södertörn ha lärt sig att hålla sig undan när det är bombrepa på g :katt

Nybörjarfråga, svaret finns säkert någonstans i forumet men var finns denna sketsköna väg ??

Bulten är mest en massa svarta spår av tjära som blöder och en massa lagningar. Slutsats: Den är inge bra i år heller :4skrika

*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back