Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
[Tim] skrev:2366523Riktigt trevlig kväll!
Fick en del på film. Ska se om jag hinner lägga upp ngt imorron kväll.
Vill även tilläga att jag måste ha en motard nästa säsong.
taliz skrev:Tog lite bilder med min 2 timmar gamla kamera, lyckades förstås missa det mesta. Här är dock ett par blurriga(dåligt zoomat, croppat):
KetogaN skrev:2367169Haha.. där är ju jag.. när jag stuntar med kameran!![]()
Ett snett gaffelben och ett havererat Nissin bromsok på din ratbikeedition Honda?AleX skrev:2367367Dagens kuggfråga
Vad är detta.... ?
Maverick_ou812 skrev:2367377Ett snett gaffelben och ett havererat Nissin bromsok på din ratbikeedition Honda?
En skev wawe bromsskiva efter överhettning på grund av alla stoppies då?AleX skrev:2367390Du är nära men inte fan hittar du hålet...
Maverick_ou812 skrev:2367605En skev wawe bromsskiva efter överhettning på grund av alla stoppies då?![]()
Alltså en läckande packbox...AleX skrev:2367615Inte det heller...
Men jag tror mig veta varför jag hade problem men att få till raka stoppisar iallafall..
Och varför det kändes ansträngt o bromsa...
Men någon överhettning är det inte.. skivan var smord med gaffelolja så den va inte ens varm... iallafall inte på ena sidan.....![]()
Maverick_ou812 skrev:2367629Alltså en läckande packbox...![]()
Inte bara Duccar som drabbas av det alltså!
Hmmmm... en hoj från 1995 som snart gått 8000 mil kan väl få lov att ha en trasig packbox va? Dessutom har jag oxå en Honda.AleX skrev:2367638Skillnaden mellan Duccar och Honda är att om man stuntar hårt o missar tvåan vid slangning o dimperner några gånger kan detta hända...
Och om jag inte missminner mig så "kör" du bara med din... o ändå ... ja va ska man säga.. ducce
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |