Torsdagsstunt 10/8

Riktigt trevlig kväll!
Fick en del på film. Ska se om jag hinner lägga upp ngt imorron kväll.
Vill även tilläga att jag måste ha en motard nästa säsong:drool.

Nej det var inte så jag menade. Men efter att ha testat att köra en ikväll märkte jag att det är en sån jag vill ha. Är inte så jävla duktig på att wheela och ha mig med varken min eller en motard så det spelar kvitta roll:).

Jag är jäkligt impad av dessa otroliga motorcykelartister! Kul!

Tack för en kul premiärkväll alla som var med!

Roligt men oxå skrämmande att se hur lätt en av bröderna KTM lekte med en ER6a :tummenupp
Nu kan jag inte skylla på hojen längre, får skylla på höjdskräck eller att kardanförgasarsnöret lossnat för det kan ju inte vara så att jag är feg och inte vågar :tungan

Satan vad mörkt det var när vi körde hem vi som käkade!
Jag följde era ljus men de återkommande wheelisarna gjorde det svårare :tummenupp

Vi ses en annan gång
/Eilert

tack för en intressant kväll nästa vecka kanske man vågar träna lite utan o bli hånad ;p

Såg riktigt bra ut idag grabbar:tummenupp

Kan ju säga att jag RIKTIGT sugen på att busa..

Får vänta tills nästa vecka.. får mina drev nästa vecka:yoparty

Yay, gött mos.
Fint att se min hoj göra en riktig wheeliedebut. :)
Skoj å testa en motard också(tack malmö-motard), tror jag lyckades lyfta nån centimeter eller två(det är ju alltid mindre än jag tror..) :D

Tog lite bilder med min 2 timmar gamla kamera, lyckades förstås missa det mesta. Här är dock ett par blurriga(dåligt zoomat, croppat):

http://bowbot.3dfxsweden.net/mail/5312/IMG_0039.jpg
http://bowbot.3dfxsweden.net/mail/5313/IMG_0029.jpg
http://bowbot.3dfxsweden.net/mail/5315/IMG_0016.jpg
http://bowbot.3dfxsweden.net/mail/5318/IMG_0038.jpg

taliz skrev:
Tog lite bilder med min 2 timmar gamla kamera, lyckades förstås missa det mesta. Här är dock ett par blurriga(dåligt zoomat, croppat):

Haha.. där är ju jag.. när jag stuntar med kameran! :D
Mina bilder kommer upp alldeles strax, gör en ny tråd.

/Karl

PS. det är inte lätt med ny kamera. lite fick du med i alla fall! :tummenupp

Last edited:
KetogaN skrev:
2367169 Haha.. där är ju jag.. när jag stuntar med kameran! :D

Hehe, ja det var väl snyggt. :D
Mycket fina bilder du kirrade förresten, det där har du uppenbarligen
gjort förut. :)

Dagens kuggfråga
Vad är detta.... ?

Bifogat

• 200608102151_00197.jpg
    200608102151_00197.jpg
    5.2 KB · Visningar: 62
Maverick_ou812 skrev:
2367605 En skev wawe bromsskiva efter överhettning på grund av alla stoppies då? :va

Inte det heller...
Men jag tror mig veta varför jag hade problem men att få till raka stoppisar iallafall..
Och varför det kändes ansträngt o bromsa...
Men någon överhettning är det inte.. skivan var smord med gaffelolja så den va inte ens varm... iallafall inte på ena sidan..... :näsblod

AleX skrev:
2367615 Inte det heller...
Men jag tror mig veta varför jag hade problem men att få till raka stoppisar iallafall..
Och varför det kändes ansträngt o bromsa...
Men någon överhettning är det inte.. skivan var smord med gaffelolja så den va inte ens varm... iallafall inte på ena sidan..... :näsblod
Alltså en läckande packbox... :)
Inte bara Duccar som drabbas av det alltså!

Maverick_ou812 skrev:
2367629 Alltså en läckande packbox... :)
Inte bara Duccar som drabbas av det alltså!

Skillnaden mellan Duccar och Honda är att om man stuntar hårt o missar tvåan vid slangning o dimperner några gånger kan detta hända...
Och om jag inte missminner mig så "kör" du bara med din... o ändå ... ja va ska man säga.. ducce

AleX skrev:
2367638 Skillnaden mellan Duccar och Honda är att om man stuntar hårt o missar tvåan vid slangning o dimperner några gånger kan detta hända...
Och om jag inte missminner mig så "kör" du bara med din... o ändå ... ja va ska man säga.. ducce
Hmmmm... en hoj från 1995 som snart gått 8000 mil kan väl få lov att ha en trasig packbox va? Dessutom har jag oxå en Honda. :blah

Oj oj, en Stirrig medelålders Japan vs. En hetsig italienargubbe... vem kommer vinna denna batalj? :D

Trevligt att stå och titta på er idag i alla fall med loket planterat djupt i asfalten. Nu vet ju alla var det finns godast kebabtallrik i stan i alla fall. En glad överaskning vara 4 nya annonssvar när jag loggade in idag... snart kanske jag också får vara med och leka! ;)

C u later era kamerakåta linslusar!

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...