Torsdagsstuds 9/8

[Tim]

Fotogenic.
Gick med
3 Nov 2004
Hoj
Z500 när det ska drickas kaffe och RM250 när det ska grillas korv!
Tänkte köra lite senare idag. Vid 1800 närmare bestämt. Stora T som gäller.
Sen när vi har tröttnat på våra svettiga kläder blir det bad.

Blir jag ensam eller är det ngn annan som är sugen?

Last edited:
ja o syrran kommer, syrran lite senare. KANSKE blir lite bad osså, men ja lär ha kameran i högsta hugg om d blir nåt näckande! :tummenupp

Jag får väll ställa upp o komma då.. alltid kul när det e nya töser med i leken..:tungan

hahaha usch nu ska jag sova.. märks kanske

Vad har hänt???

Han vurpade lite när vi var ute och körde. Helt sjukt att han klarade sig såpass bra.
Sen om han får några psykiska men efter vistelsen på akuten vågar jag inte svara på.

Precis utanför hans rum hade de rullat ut en kärring på typ 350 år. Hon bad om en knapp att trycka på om hon fick för ont. Och det fick hon. Ungefär såhär lätt det:

Aj, biiiiiiiiiip....Ajaj, biiiipipipipip, Aaaajajaj, bippipipipip...Oooo, bipip...Ojojoj, bippipipip ...Halledaaaa, biiiiiiiiiiip!!!! Det körde hon om och om igen. :gnissla

Last edited:
Då är den kawan inte så fin längre då:huvet
Hur gick det med fossingen då:va

Är det någon god själ här som kan ge en fordonslös tös lite skjuts ner i kväll!?? :rodnar plsssssssssssssssss! :)

Du kan väll rida på ngn av hundarna?:D

ja åker me tim! tack ändå! :tummenupp

hon vågar inte åka me dig......haha......:D

klart hon gör.. har du inte visat henne bilderna:tungan

fan detta börjar bli riktigt ball.. mkt folk som kommer varje gång.. vi får bara lyckas få fler att börja leka lite osså...

Vi kan ju starta ett TT Crew.... joel får ju givetvis va ordförande eftersom han e en riktigt TT:arsele

Last edited:
klart hon gör.. har du inte visat henne bilderna:tungan

fan detta börjar bli riktigt ball.. mkt folk som kommer varje gång.. vi får bara lyckas få fler att börja leka lite osså...

Vi kan ju starta ett TT Crew.... joel får ju givetvis va ordförande eftersom han e en riktigt TT:arsele

ja du kan ju börja visa dig lite mer i stället......:D så kanske resten av "TT crew" :näsblod osså dyker upp! :D

hmm...ja eftersom ni ska bada näck i kväll behöver ja inte visa foto, kommer ha alla bevis där. :arsele

:D :D

hmm...ja eftersom ni ska bada näck i kväll behöver ja inte visa foto, kommer ha alla bevis där. :arsele

:D :D

Hmm... hur får du bevis på att han kan stunta då.. eller har jag missat något i diskutionen:confused:

Vid närmare eftertanke så nöjer jag mig att det är fint väder idag o vill inget mer veta.:gnissla

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park