Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
jag kommer iallafall med badkläder
Vad har hänt???
Ja jag fick ju litta släpp me framhjulet och fick en flygtur som vet inte vad ner i diket och sen hojen på mig...gjorde inte ont direkt men efterhand blev de litta jobbit så körde in till akuten och fick ligga där till 4 tiden inatt...
Resultatet blev andra nack kotan något förskjuten i sidled samt blödning i ryggen/ skulderblad...väldigt öm o jobbig höger fot...återbesök nästa vecka...![]()
Slutsatsen av de hela är att man ska använda ryggskydd och skinnställ...hade jag inte gjort de så hade jag inte rört benen för mycke igen sa Mr Doktor då jag hade hål rakt igenom skinnstället och djupa märken i ryggskyddet...![]()
Hojen verkar ha klarat sig jävligt bra...endast toppkåpan som är sprucken men är på McHuset nu o kollas över riktigt...
Så jag är nöjd och glad över att ha klarat mig ännu en gång...![]()
Ja jag fick ju litta släpp me framhjulet och fick en flygtur som vet inte vad ner i diket och sen hojen på mig...gjorde inte ont direkt men efterhand blev de litta jobbit så körde in till akuten och fick ligga där till 4 tiden inatt...
Resultatet blev andra nack kotan något förskjuten i sidled samt blödning i ryggen/ skulderblad...väldigt öm o jobbig höger fot...återbesök nästa vecka...![]()
Slutsatsen av de hela är att man ska använda ryggskydd och skinnställ...hade jag inte gjort de så hade jag inte rört benen för mycke igen sa Mr Doktor då jag hade hål rakt igenom skinnstället och djupa märken i ryggskyddet...![]()
Hojen verkar ha klarat sig jävligt bra...endast toppkåpan som är sprucken men är på McHuset nu o kollas över riktigt...
Så jag är nöjd och glad över att ha klarat mig ännu en gång...![]()
Var e alla? skulle vi inte festa på msn... hahahaha
Dem har säkert blivit sjuka av att bada mitt i natten.. eller vem vet
Någon fick kanske napp under nakenbadet...
där va nog inte mkt att nappa på.. det såg lite kallt ut...eller va det bara en ursäkt![]()
jag skulle behöva några öl nu, sitter och försöker fixa min andra datan starta innan idag nu vill den inte....
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |