Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Menar ni den silvriga rettan?
Menar ni den silvriga rettan?
var det fler hojar utan skylt, med snorungar utan skydd på ?
vet minst 2 st silvriga 02-03 som e stulna, varav en tillhör badbear här på forumet
var det fler hojar utan skylt, med snorungar utan skydd på ?
vet minst 2 st silvriga 02-03 som e stulna, varav en tillhör badbear här på forumet
var faktiskt en silvrig r1 oxå, vi trodde det var gruztager men kommer inte ihåg om där fanns skyltar eller ej.
han stod o pilla med telefonen på parkeringen sen försvann han.
kommer dock inte ihåg vad han hade på sig. fan vilket jävla minne man har. Svalan/aidem, kommer ni ihåg?
Du missade att jag snackade ihop oss med Supran - han ville ha rullande start från 50Var tog du vägen Robz
Kanske fel i programet![]()
Den svart/silvriga R1:an kom väl med skjuts?var faktiskt en silvrig r1 oxå, vi trodde det var gruztager men kommer inte ihåg om där fanns skyltar eller ej.
han stod o pilla med telefonen på parkeringen sen försvann han.
kommer dock inte ihåg vad han hade på sig. fan vilket jävla minne man har. Svalan/aidem, kommer ni ihåg?
Den rödvita hojen utan plåtar tillhör en kille från Höör, som kör den utan plåtar för att han inte har något körkort. Han har ägt den i 2 år, så det är inte Ww:s hoj.
Den rödvita hojen utan plåtar tillhör en kille från Höör, som kör den utan plåtar för att han inte har något körkort. Han har ägt den i 2 år, så det är inte Ww:s hoj.
Är det därför han tjuvkopplar hojen eller hans framlampor har slutat fungera?
jag e inte av med ngn... men andra är.. finns en del jag jagar för tillfället.
2 st blå R1, båda 98r & en röd vit r1 -98, med blå tank & blå framskärm
sedan vet jag att det finns 22 st R1 + R6 som e stulna bara i år i skåne län
Nä verkligen inte, o kör utan hjälm dessutom.![]()
Kille som körde den röd/vita R1:an kunde tända sina halvljus, men det jag tyckte var märkligt var att han lånade ut hojen till sina kompisar bara sådär och att han körde utan hjälm.
Sen så verkade det inte som någon av de hade särskild god hojvana, samt att han stack från polisen när de försökte stoppa honom på parkeringen...
Om det är den killen som min tjejkompis pratade om, så har han inget körkort. Han blev av med lämpet för några år sen och har inte brytt sig om att fixa det, utan kör utan kort, antagligen därför han fick bråttom. att han körde utan hjälm tyder ju bara på att han är ännu dummare än man redan räknat ut med hjälp av den övriga faktan. Han hade iaf en nyckel till hojen, min kompis höll personligen i den.
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |