Torsdagsnöje Lödde 17/9

var det fler hojar utan skylt, med snorungar utan skydd på ?

vet minst 2 st silvriga 02-03 som e stulna, varav en tillhör badbear här på forumet

var faktiskt en silvrig r1 oxå, vi trodde det var gruztager men kommer inte ihåg om där fanns skyltar eller ej.
han stod o pilla med telefonen på parkeringen sen försvann han. :va

kommer dock inte ihåg vad han hade på sig. fan vilket jävla minne man har. Svalan/aidem, kommer ni ihåg?

var det fler hojar utan skylt, med snorungar utan skydd på ?

vet minst 2 st silvriga 02-03 som e stulna, varav en tillhör badbear här på forumet

Såg ingen annan utan plåt.. men såg ju bara hojarna som stod vid oss..
Men han va den ända som utmärkte sig..
Jävla korkat ställe att sticka till om man kör stulet..

Då när polisen kom körde han runt med tjejen bakom sig (han sj utan hjälm) vi snackade med dom men sa att det va inte lönt, risken va större att han skulle dra och köra av, om dom försökte ta honom..

var faktiskt en silvrig r1 oxå, vi trodde det var gruztager men kommer inte ihåg om där fanns skyltar eller ej.

kommer dock inte ihåg vad han hade på sig. fan vilket jävla minne man har. Svalan/aidem, kommer ni ihåg?

Han hade ett ställ med mycket vitt i, tror det var ett Berik.

Var tog du vägen Robz :va
Kanske fel i programet :arsele
Du missade att jag snackade ihop oss med Supran - han ville ha rullande start från 50 :hihi
Smög upp till 50, 2 tuut och jag lämnade honom på slangen :yoparty
Det var den röda Supran som faktiskt gick rätt friskt, näst efter den svarta.

Att du drog järnet från stillastående var ju inte riktigt fair... sorry - trodde du hörde vad som pågick.

Den svart/silvriga R1:an kom väl med skjuts?
Tror han var framme och hälsade på BeBe så den verkar inte skum eller det är inte den ni menar?

Den rödvita hojen utan plåtar tillhör en kille från Höör, som kör den utan plåtar för att han inte har något körkort. Han har ägt den i 2 år, så det är inte Ww:s hoj.

Den rödvita hojen utan plåtar tillhör en kille från Höör, som kör den utan plåtar för att han inte har något körkort. Han har ägt den i 2 år, så det är inte Ww:s hoj.

Är det därför han tjuvkopplar hojen eller hans framlampor har slutat fungera?

jag e inte av med ngn... men andra är.. finns en del jag jagar för tillfället.

2 st blå R1, båda 98:or & en röd vit r1 -98, med blå tank & blå framskärm

sedan vet jag att det finns 22 st R1 + R6 som e stulna bara i år i skåne län

Är det därför han tjuvkopplar hojen eller hans framlampor har slutat fungera?

precis... e också en bra fråga

jag vet av erfaranhet att en tjuvkopplad hoj, där man kapat kablar, så funkar oftast bara positionsljus & halvljuset inte.

många av de hojar jag sett / hittat i sommar så har ljuset varit svagare tack vara tjuvkoppling

detta är också någon ni andra kan tänka på

Last edited:
jag e inte av med ngn... men andra är.. finns en del jag jagar för tillfället.

2 st blå R1, båda 98:or & en röd vit r1 -98, med blå tank & blå framskärm

sedan vet jag att det finns 22 st R1 + R6 som e stulna bara i år i skåne län

Jaha okej. Jag pratade med tjejen som åkte på den rödvita i Lödde iaf, och hon känner killen som körde, och säger att han haft den i 2 år.
Hon säger att han startade den med nyckel också, och att den var grön när han köpte den för 2 år sen. Så antingen är det inte samma hoj Money sett som hon åkte på, eller så... Ja...

Hur som helst lär det int evara en smart kille som kör hojen iaf det är ju en sak som är säker

Kille som körde den röd/vita R1:an kunde tända sina halvljus, men det jag tyckte var märkligt var att han lånade ut hojen till sina kompisar bara sådär och att han körde utan hjälm.
Sen så verkade det inte som någon av de hade särskild god hojvana, samt att han stack från polisen när de försökte stoppa honom på parkeringen...

Kille som körde den röd/vita R1:an kunde tända sina halvljus, men det jag tyckte var märkligt var att han lånade ut hojen till sina kompisar bara sådär och att han körde utan hjälm.
Sen så verkade det inte som någon av de hade särskild god hojvana, samt att han stack från polisen när de försökte stoppa honom på parkeringen...

Om det är den killen som min tjejkompis pratade om, så har han inget körkort. Han blev av med lämpet för några år sen och har inte brytt sig om att fixa det, utan kör utan kort, antagligen därför han fick bråttom. att han körde utan hjälm tyder ju bara på att han är ännu dummare än man redan räknat ut med hjälp av den övriga faktan. Han hade iaf en nyckel till hojen, min kompis höll personligen i den.

Om det är den killen som min tjejkompis pratade om, så har han inget körkort. Han blev av med lämpet för några år sen och har inte brytt sig om att fixa det, utan kör utan kort, antagligen därför han fick bråttom. att han körde utan hjälm tyder ju bara på att han är ännu dummare än man redan räknat ut med hjälp av den övriga faktan. Han hade iaf en nyckel till hojen, min kompis höll personligen i den.

då var det utrett iaf...

Bara att hoppas polisen får tar i idioter som kör runt på detta visset

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP