Torsdagsbus 4/9 Torso/grill - Lödde/stunt

ja tänder mest på tjejer utan ställ, som gränslar mig... :D

men visst kan de vara intressant att köra bakom en tjej på hoj, men då får du ju köra i jeans ju money...:gnissla

om inte du hade varit sån BANGER så hade du sett mig köra många gånger i jeans! eftersom jag FORFARANDE! inte fått stålar för ställ och hjälm så kör ja ju nästan naket. :gnissla

om inte du hade varit sån BANGER så hade du sett mig köra många gånger i jeans! eftersom jag FORFARANDE! inte fått stålar för ställ och hjälm så kör ja ju nästan naket. :gnissla

men bara nästan..för annars hade vi gillat de..

banger.. vadå, ja har vatt sjuk.. :pannkyss

kommer på torsda, va där förra torsdan, torsdan innan dess va ja där... å många många fler,...:arsele men var va du förra torsdan??

Puss på skinkan:yoparty

men bara nästan..för annars hade vi gillat de..

banger.. vadå, ja har vatt sjuk.. :pannkyss

kommer på torsda, va där förra torsdan, torsdan innan dess va ja där... å många många fler,...:arsele men var va du förra torsdan??

Puss på skinkan:yoparty

värst va du va nyfiken! hahaha.....finns ett liv utanför torso osså, men d borde ju du veta. kommer osså på torsdag, om ja klarar av att köra.

värst va du va nyfiken! hahaha.....finns ett liv utanför torso osså, men d borde ju du veta. kommer osså på torsdag, om ja klarar av att köra.

Ändå ingen som tror på att du har ett liv utanför torso vännen min :rofl

Ändå ingen som tror på att du har ett liv utanför torso vännen min :rofl

ja shit, va fan ska ja göra hela vintern.....utan torso....utan grillen....utan er......:galen :gråta :gråta :gråta :gråta

uuhhhh vilka snuskhumrar!!!!! blev preciiiiiis påmind om att det är ett mansdominerat forum! :D :D

fan va mycket snacka d blev om nötter, helt spontant kom ett ord upp i skallen på mig.......nötknäckare!!! muahahhahaha......:D

då är mina nötter trygga de är nämligen utrustade med batong så den som kommer för nära får sig en omgång:rolleyes:

Var det en diss?

det va ett konstanterande men kanske fel tillfälle, det har inget me dig o göra Swish så bortse från Alex kommentar. :)

då är mina nötter trygga de är nämligen utrustade med batong så den som kommer för nära får sig en omgång:rolleyes:

NUUUUUUUUUUUUUU VET JAG VARFÖR DU INTE HAR TJEJ!!!! haaaaaaaaaaaahahhahahahahah........om din batong slutar pryla dina brudar så kanske du får till det nån gång alex!!!!:rofl :rofl :rofl :hoppskrat

Last edited:
uuhhhh vilka snuskhumrar!!!!! blev preciiiiiis påmind om att det är ett mansdominerat forum! :D :D

fan va mycket snacka d blev om nötter, helt spontant kom ett ord upp i skallen på mig.......nötknäckare!!! muahahhahaha......:D

Du vet väl att allehanda nötter är nyttigt,de innehåller mycket omega 3 och omega 6 som är nyttiga fetter.

Snuskhummer själv! Vad var det du egentligen tänkte på själv ? :D

Last edited:
Du vet väl att allehanda nötter är nyttigt,de innehåller mycket omega 3 och omega 6 som är nyttiga fetter.

Snuskhummer själv! Vad var det du egentligen tänkte på själv ? :D

inget speciellt, tänkte på jul och jultomten! hahahahhaa.......

Du vet att du bjuder på rätt bra möjligheter att lägga dumma kommentarer? :va

Ha ha bring em on..

inget speciellt, tänkte på jul och jultomten! hahahahhaa.......

Han som bara får komma en gång om året... o när han väl får komma så måste han dra igenom en lång tunnel för att upptäcka att hans fina outfit har blivit skitig och sen ska han leverera....

Last edited:
Ha ha bring em on..

Han som bara får komma en gång om året... o när han väl får komma så måste han dra igenom en lång tunnel för att upptäcka att hans fina outfit har blivit skitig och sen ska han leverera....

låter som nån jag känner.......hahahah:D

Eller så kan man stå brevid andra o bara vara dryg o inte säga mycket, utan bara lägga sig i, i tid o otid med helt meningslösa kommentarer.....:näsblod
HHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHHHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHHAHAHA