Torsdagsbus 4/9 Torso/grill - Lödde/stunt

e detta avdelningen för sämsta quote ? :D

mitt nya däck kom idag, ska kränga det i morrn, sen får vi se hur fan vädret blir.. men det blir sista trippen ner i år.. lite väl mörkt när man ska hemåt :gnissla

Hur folk ser ut spelar väl mindre roll, bara de är trevliga.

WUTT?! Vem har lurat i dig det?

Du vet vad dom brukar säga, bättre en snygg röv i sängen än en trevlig padda på halsen.

e detta avdelningen för sämsta quote ? :D

mitt nya däck kom idag, ska kränga det i morrn, sen får vi se hur fan vädret blir.. men det blir sista trippen ner i år.. lite väl mörkt när man ska hemåt :gnissla

d e väl inte mörkare nu när det är mörkt än när det var mörkt för två månader sen? mörkt är väl mörkt! :D :D

WUTT?! Vem har lurat i dig det?

Du vet vad dom brukar säga, bättre en snygg röv i sängen än en trevlig padda på halsen.

WORD! :D

Last edited:
Måste man göra något med alla man träffar då? Så drygt...

Eller så kan man stå brevid andra o bara vara dryg o inte säga mycket, utan bara lägga sig i, i tid o otid med helt meningslösa kommentarer.....:näsblod

Eller så kan man stå brevid andra o bara vara dryg o inte säga mycket, utan bara lägga sig i, i tid o otid med helt meningslösa kommentarer.....:näsblod

HAHAHHAHHHAHAHAHAHAHHA ur the man! :rofl :D

Hahahaha din skämtare utsende e allt :D :D

eller hur, d e därför killar kör hoj. Dom kan leka coola, slipper visa hur fula dom egentligen är och tjejerna faller som träd för dom e så "mystiska"!

Tjejer som kör hoj spelar d ingen roll om dom e fula eller snygga, alla killar faller som träd för dom blir impade av en brud som kan hantera ett monster. PLUS!!! ALLA brudar ser heta ut i ett ställ och att sitta gränsle över något!

HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAH!!!:D :D

eller hur, d e därför killar kör hoj. Dom kan leka coola, slipper visa hur fula dom egentligen är och tjejerna faller som träd för dom e så "mystiska"!

Tjejer som kör hoj spelar d ingen roll om dom e fula eller snygga, alla killar faller som träd för dom blir impade av en brud som kan hantera ett monster. PLUS!!! ALLA brudar ser heta ut i ett ställ och att sitta gränsle över något!

Ok ja vissa killar kanske tycker det är coolt o impa med hoj osv..nötter finns det överallt :D
Mig själv kan jag iallafall säga att det är ett gift med 2 hjul :tungan

Håller till viss del med det understa.

Monster? hade inte du en 600a ....... muhahahahahahahahahahahahhaha:yoparty

prata inte om mig sjlv....en hoj är nog rätt mycket monster för en tjej sen va den har för kubik spelar d nog inte så stor roll....

Ok ja vissa killar kanske tycker det är coolt o impa med hoj osv..nötter finns det överallt :D
Mig själv kan jag iallafall säga att det är ett gift med 2 hjul :tungan

Håller till viss del med det understa.

Jag håller mina två innanför skinnstället.....

Den var bra den :D

Delar gärna med om där är nån :tuttar som vill ta i nötter :D

uuhhhh vilka snuskhumrar!!!!! blev preciiiiiis påmind om att det är ett mansdominerat forum! :D :D

fan va mycket snacka d blev om nötter, helt spontant kom ett ord upp i skallen på mig.......nötknäckare!!! muahahhahaha......:D

Jo vist e de så :tummenupp
Men de e bara små tjejer som faller för de:rolleyes:
O va ska man me de till dom kan inget, vet inget o har inga pengar :va
Nä tackar vet ja 40 +++ dom kan dom:D :D :D

Jo vist e de så :tummenupp
Men de e bara små tjejer som faller för de:rolleyes:
O va ska man me de till dom kan inget, vet inget o har inga pengar :va
Nä tackar vet ja 40 +++ dom kan dom:D :D :D

tar för givet att du är 50+++ :D :D

ja tänder mest på tjejer utan ställ, som gränslar mig... :D

men visst kan de vara intressant att köra bakom en tjej på hoj, men då får du ju köra i jeans ju money...:gnissla

*/ ?>
Back