Torsdagsbus 4/9 Torso/grill - Lödde/stunt

e detta avdelningen för sämsta quote ? :D

mitt nya däck kom idag, ska kränga det i morrn, sen får vi se hur fan vädret blir.. men det blir sista trippen ner i år.. lite väl mörkt när man ska hemåt :gnissla

Hur folk ser ut spelar väl mindre roll, bara de är trevliga.

WUTT?! Vem har lurat i dig det?

Du vet vad dom brukar säga, bättre en snygg röv i sängen än en trevlig padda på halsen.

e detta avdelningen för sämsta quote ? :D

mitt nya däck kom idag, ska kränga det i morrn, sen får vi se hur fan vädret blir.. men det blir sista trippen ner i år.. lite väl mörkt när man ska hemåt :gnissla

d e väl inte mörkare nu när det är mörkt än när det var mörkt för två månader sen? mörkt är väl mörkt! :D :D

WUTT?! Vem har lurat i dig det?

Du vet vad dom brukar säga, bättre en snygg röv i sängen än en trevlig padda på halsen.

WORD! :D

Last edited:
Måste man göra något med alla man träffar då? Så drygt...

Eller så kan man stå brevid andra o bara vara dryg o inte säga mycket, utan bara lägga sig i, i tid o otid med helt meningslösa kommentarer.....:näsblod

Eller så kan man stå brevid andra o bara vara dryg o inte säga mycket, utan bara lägga sig i, i tid o otid med helt meningslösa kommentarer.....:näsblod

HAHAHHAHHHAHAHAHAHAHHA ur the man! :rofl :D

Hahahaha din skämtare utsende e allt :D :D

eller hur, d e därför killar kör hoj. Dom kan leka coola, slipper visa hur fula dom egentligen är och tjejerna faller som träd för dom e så "mystiska"!

Tjejer som kör hoj spelar d ingen roll om dom e fula eller snygga, alla killar faller som träd för dom blir impade av en brud som kan hantera ett monster. PLUS!!! ALLA brudar ser heta ut i ett ställ och att sitta gränsle över något!

HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAH!!!:D :D

eller hur, d e därför killar kör hoj. Dom kan leka coola, slipper visa hur fula dom egentligen är och tjejerna faller som träd för dom e så "mystiska"!

Tjejer som kör hoj spelar d ingen roll om dom e fula eller snygga, alla killar faller som träd för dom blir impade av en brud som kan hantera ett monster. PLUS!!! ALLA brudar ser heta ut i ett ställ och att sitta gränsle över något!

Ok ja vissa killar kanske tycker det är coolt o impa med hoj osv..nötter finns det överallt :D
Mig själv kan jag iallafall säga att det är ett gift med 2 hjul :tungan

Håller till viss del med det understa.

Monster? hade inte du en 600a ....... muhahahahahahahahahahahahhaha:yoparty

prata inte om mig sjlv....en hoj är nog rätt mycket monster för en tjej sen va den har för kubik spelar d nog inte så stor roll....

Ok ja vissa killar kanske tycker det är coolt o impa med hoj osv..nötter finns det överallt :D
Mig själv kan jag iallafall säga att det är ett gift med 2 hjul :tungan

Håller till viss del med det understa.

Jag håller mina två innanför skinnstället.....

Den var bra den :D

Delar gärna med om där är nån :tuttar som vill ta i nötter :D

uuhhhh vilka snuskhumrar!!!!! blev preciiiiiis påmind om att det är ett mansdominerat forum! :D :D

fan va mycket snacka d blev om nötter, helt spontant kom ett ord upp i skallen på mig.......nötknäckare!!! muahahhahaha......:D

Jo vist e de så :tummenupp
Men de e bara små tjejer som faller för de:rolleyes:
O va ska man me de till dom kan inget, vet inget o har inga pengar :va
Nä tackar vet ja 40 +++ dom kan dom:D :D :D

Jo vist e de så :tummenupp
Men de e bara små tjejer som faller för de:rolleyes:
O va ska man me de till dom kan inget, vet inget o har inga pengar :va
Nä tackar vet ja 40 +++ dom kan dom:D :D :D

tar för givet att du är 50+++ :D :D

ja tänder mest på tjejer utan ställ, som gränslar mig... :D

men visst kan de vara intressant att köra bakom en tjej på hoj, men då får du ju köra i jeans ju money...:gnissla

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT