Torsdagsbus 25/9 Torso/grill - Lödde/stunt

o d har me min klädsel att göra??? :va

Vindtätt utanpå gör susen... På med en regnjacka o byxa, annars kan man klä på sig hur mycket som helst - hjälper inte.
När det gäller handskar håller jag med K - efter en stund när händerna domnat gör det inte ont längre :D

Ja vad ska jag säga .. man är ju 34 och har blivit lite gubbe i tänket .. Det ska vara varma å sköna kläder, det ska va praktiska handskar, försäkringspriser på toleransnivå .. Tur att Yamaha själva klassar FZ6:an som sport, annars hade man varit helt utanför allt hopp. Har till och med funderat på en Blackbird som nästa hoj ..

Hmmmm ... jag e ju äldre än dig .... fysiskt ..... men kanske mycket yngre mentalt:tummenupp

När det gäller handskar håller jag med K - efter en stund när händerna domnat gör det inte ont längre :D

Och vi är ju ändå gamla gubbar med reumatism .....:tummenupp :yoparty

Last edited:
var på väg ner.... med bilen, då jag ändå hade ett ärende nere i malmö
men fastnade i en kö i nästan en timmes tid. :mad: så jag vände hemåt igen.
får köra ner på lördag i stället.

Bara bevisade ett du e en pussy

..... va sa du innan.. gammal i kroppen med äldre i tänkandet eller?:D

:slicka

:hihi

Last edited:
Hej alla

Är relativt ny här på sporthoj och klarade min uppkörning i förrgår, samt hämtade min motorcykel på kvällen. Var nere hos er idag vid TT idag, och tittade på era motorcyklar, har väl en bit kvar innan jag vågar/kan åka med er :tummenupp Men jag stressar inte!

Någon såg mig kanske, ett svart Evo ställ och en röd,vit,svart Yamaha YZF 600..

Ha det bra!

YO!

Skit kul att hela ystads/skurup/mer?-folket va på torso!! :) bra med lite uppvärmning inför festen. hihi....

alex fick syn på en loppa på marken så han fick för sig att leta efter den. lite tråkigt att köra hem själv sen på kvällen. hoppas ni hade roligt i lödde!!

ses snart igen!:tummenupp

Hej alla

Är relativt ny här på sporthoj och klarade min uppkörning i förrgår, samt hämtade min motorcykel på kvällen. Var nere hos er idag vid TT idag, och tittade på era motorcyklar, har väl en bit kvar innan jag vågar/kan åka med er :tummenupp Men jag stressar inte!

Ha det bra!

Grattis till kortet! :tummenupp

Last edited:
..... va sa du innan.. gammal i kroppen med äldre i tänkandet eller?:D
High Chair i rusning på motorväg bör skrämma alla utom de allra tuffaste :rolleyes:
...och de tuffaste gör tolvor, skvätter olja och lånar sedan silvertejp... :tungan

Ni missade inte mycket - Litta race, sedan kom Polisen vid 20.30... rätt kallt nu åsse...

Vem är du o varför skriver du här... dj-a hbg:are:mad:

Last edited:
YO!

Skit kul att hela ystads/skurup/mer?-folket va på torso!! :) bra med lite uppvärmning inför festen. hihi....

alex fick syn på en loppa på marken så han fick för sig att leta efter den. lite tråkigt att köra hem själv sen på kvällen. hoppas ni hade roligt i lödde!!

ses snart igen!:tummenupp

Grattis till kortet! :tummenupp

Haha ja, "Ystadgänget" idag bestod av två Ystadbönder, 1 Skurupstok, en Hörbyraggare och en liten Harlösaloppa, så det vart lite blandad kompott!

Haha ja, "Ystadgänget" idag bestod av två Ystadbönder, 1 Skurupstok, en Hörbyraggare och en liten Harlösaloppa, så det vart lite blandad kompott!

fett najs! :tummenupp :D

Hej alla

Ha det bra!

De e bara o säga hej nästa gång vi bits inte, eller nja..

Stressa inte med o lära dig stunta.. man trillar ändå bara

Loppa.. jag trodde vi skulle köra på den andra linjen att de ska se använt ut.. så...

...och de tuffaste gör tolvor, skvätter olja och lånar sedan silvertejp... :tungan
:
Alla tjatar så jävligt om silvertejp.. nu har jag provat det och nä aldrig mer.. de pajar lacken... :rolleyes:

Då kände du dig som hemma:pannkyss

Last edited:
Hej alla

Ha det bra!

Vi newbies kan ta det lite lugnare i början ;) (när jag nu får mitt kort dvs)

alla SKA lära sig EPA dansen ... to.m Najib fixade ... den födddes ikväll på löddeparkeringen :)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT