Torsdagsbus 25/9 Torso/grill - Lödde/stunt

Förhoppningsvis kan jag också va med på nästa träff .. har uppkörning snart .. hoppas att jag inte får någon av de elaka inspektörerna

ja där har dom inte ställt ut massa suggor.. så där kan man köra

Va?? Hmm bara för man inte e hemma på ett par veckor så ställs det till med oreda. :mad:
Jaja får väl se hur illa det är imorgon.

Svalan har väl en kran på ena lastbilen? Bara till o flytta bort dem till skateparken el nått, dom håller ju mer liv än vi o oftare.

Okej, detta kan bli lite jobbigt. :(

Kör hoj till jobb.....jaaaaaaaaaaaaa jag VEEEEEET ska inte köra utan ställ men nu är det helt enkelt så här, så shut up!!

Kl e 9 och det är dimma som satan. Jag har ett linne, en tunnare polo, en tjockare zipp-jacka-polo, en vinter jacka on top. Jeans och benvärmare upp till knäna under. Ikväll tänkte ja ta benvärmare ÖVER jeansen istället á la 80-talet. Men d känns som om ja kommer fryyyyyyyyyyyyyyyyysa ändåå!!! :(
Och nej jag åker inte skidor så ja har inga såna kläder.

ahh problem nr 2, va fan gör man när visiret immar igen på utsidan??? :confused: nu när ja körde till jobb på morronen så la sig dimman utanpå visiret, what 2 do?

Okej, detta kan bli lite jobbigt. :(

Kör hoj till jobb.....jaaaaaaaaaaaaa jag VEEEEEET ska inte köra utan ställ men nu är det helt enkelt så här, så shut up!!
...
ahh problem nr 2, va fan gör man när visiret immar igen på utsidan??? :confused: nu när ja körde till jobb på morronen så la sig dimman utanpå visiret, what 2 do?

Just därför köpte jag textilkläder med löstagbar vinterfodring. Asbra, man kan klämma in ett par jeans under mc byxan, och jackan är tillräckligt varm för att klara sig med t-shirt och eventuellt en polo.

När det gäller dimman, BMW säljer några coola touringhandskar här i vattentåligt skinn runt 650kr med skrapa på vänster pekfinger. Det ligger på min shoppinglista.

Tyvärr kan jag inte rekomendera en hutt jägermeister innan morgonturen..

Last edited:
BMW säljer några coola touringhandskar här i vattentåligt skinn runt 650kr med skrapa på vänster pekfinger. Det ligger på min shoppinglista.

Trodde detta var SPORThoj. Touring e gay. Jag använder mina perforerade racinghandskar alltid. Jag fryser som ett as men är cool ........ hahahahahaha

...nästa sak är ju elvärme i handtagen.:pannkyss

Gnäll gnäll gnäll..

Själv körde man CBRen vid 8.30 och visst va de dimma men inte fan gick den på två hjul för det, så länge man såg två röda pluppar framför sig så visste man att man va på vägen... :gnissla

Trodde detta var SPORThoj. Touring e gay. Jag använder mina perforerade racinghandskar alltid. Jag fryser som ett as men är cool ........ hahahahahaha

...nästa sak är ju elvärme i handtagen.:pannkyss

Ja vad ska jag säga .. man är ju 34 och har blivit lite gubbe i tänket .. Det ska vara varma å sköna kläder, det ska va praktiska handskar, försäkringspriser på toleransnivå .. Tur att Yamaha själva klassar FZ6:an som sport, annars hade man varit helt utanför allt hopp. Har till och med funderat på en Blackbird som nästa hoj ..

Själv körde man CBRen vid 8.30 och visst va de dimma men inte fan gick den på två hjul för det, så länge man såg två röda pluppar framför sig så visste man att man va på vägen... :gnissla

o d har me min klädsel att göra??? :va

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...