Torsdagsbus 25/9 Torso/grill - Lödde/stunt

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Då fortsätter vi me våra crazy thursdays!! :D

Tänk på att klä er varmt!! :tummenupp

var: Betongparkeringen
när: torsdag denna veckan
tid: 1800 sharp!

dom som vill grilla tar med eget krubb, annars bålar vi bara för att få lite värme. :tummenupp

Obs!!!!! Viktig Info!

För alla som saknat mig jätte mycket så kommer jag nog på torsdag. Så nu e d bäst att det kommer mycket folk och att ni tänder en stor jävla grill, för ja kommer frysa häcken av mig!!!!
Har inte bestämt mig om ja tar hojen eller bil, lite beroende på hur kallt det blir. Bäst hade det varit om det helt mirakulöst blev 25 plusgrader, bara sådär. :D

:tummenupp :tuttar :D

säger bara Fristads underställ .. håller nog t.om din lilla häck varm :tummenupp

får nog ta o investera i ett sånt ändå. plus ett nytt ställ.....har fortfarande inte något nytt ställ. känns mindre roligt o köra när man inte har d.

får nog ta o investera i ett sånt ändå. plus ett nytt ställ.....har fortfarande inte något nytt ställ. känns mindre roligt o köra när man inte har d.

tog hem det jag har på jobbet , körde hela dagen igår men inte ens
antydan till att frysa , helt klockrent :)

ja det är nog värt :) vänta till MC huset har utförsäljning till våren :)

jag kommer också men med bil =) mest för att se alla som fryser hehe

För alla som saknat mig jätte mycket så kommer jag nog på torsdag. Så nu e d bäst att det kommer mycket folk och att ni tänder en stor jävla grill, för ja kommer frysa häcken av mig!!!!
Har inte bestämt mig om ja tar hojen eller bil, lite beroende på hur kallt det blir. Bäst hade det varit om det helt mirakulöst blev 25 plusgrader, bara sådär. :D

:tummenupp :tuttar :D

Vem har saknat dig? vem är du? har du varit där innan?
Kommer jag känna igen dig med kläderna på?

Vem har saknat dig? vem är du? har du varit där innan?
Kommer jag känna igen dig med kläderna på?

Alex, du har väl aldrig sett en tjej utan kläder? :va :D and then we go back to last topic, ALMOST 30 year old virgin!! :arsele

Va ja hört så e den rätt stor så de kan bli svårt me underställ:va :va :va

Ps de va alex som sa de o han kan man ju lita på:va :va :va

ja ni kan föreställa er typ, Big Momas house!! hahahhaa.....KABOOM!! den dallrar och den shakar och den har ett eget LIV!!!

ps, alex lever farligt snart. + nu kommer alla komma på torsdag bara för att kolla hur gigantisk min bakdel e!!! :D :D :arsele

Last edited:
[YOUTUBE-ID]41APzy5kqBU[/YOUTUBE-ID]

I like big buts n I can not lie......fellas! YEAH! fellas! YEAH! is ya girlfriend got the but, HELL YEAH!!! shake it! shake it! :D :D :D

Alex, du har väl aldrig sett en tjej utan kläder? :va :D and then we go back to last topic, ALMOST 30 year old virgin!! :arsele

ja ni kan föreställa er typ, Big Momas house!! hahahhaa.....KABOOM!! den dallrar och den shakar och den har ett eget LIV!!!

ps, alex lever farligt snart. + nu kommer alla komma på torsdag bara för att kolla hur gigantisk min bakdel e!!! :D :D :arsele

Va då aldrig sett... jag vet precis hur en tjej ser ut utan köläder jag har fullt med bilder och plancher som visar allt.

skulle jag leva farligt.... Bring it on...

Va ja hört så e den rätt stor så de kan bli svårt me underställ:va :va :va

Ps de va alex som sa de o han kan man ju lita på:va :va :va

Men jag sa juh till dig att du inte fick säga det till någon annan...
Bara för det blir det ingen efterrätt för din del imorgon:arsele

Last edited:
Efter mycket snack o lite körning i kväll så tänkte ja bara informera folk om att det är JÄVLIGT KALLT!!!! Hade ändå typ 4 lager tröjor på mig.....brrrr......

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT