Tobbecoolio
ADHD MC
Är det nån mer som e sugen och hinner hänga med på en tur i dag runt
17-tiden
17-tiden

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

E vädret fint ska jag i alla fall köra. Tjejen ska med och hon slutar först kl 17:30, så vid 18:00 kan jag starta hojen, så jag kör gärna.Tobbecoolio skrev:Är det nån mer som e sugen och hinner hänga med på en tur i dag runt
17-tiden![]()
Hur e vägen mellan Fristad och Annelund?Tobbecoolio skrev:Är det nån mer som e sugen och hinner hänga med på en tur i dag runt
17-tiden![]()
Masterlord skrev:Hur e väggen mellan Fristad och Annelund?
Kurvor? Bra beläggning?
Masterlord skrev:E vädret fint ska jag i alla fall köra. Tjejen ska med och hon slutar först kl 17:30, så vid 18:00 kan jag starta hojen, så jag kör gärna.
18:00 .... jag antar att du utgår från Alingsås??? Bara att bestämma var vi ska mötas då(dom hotar med sämre väder ikväll)
/ Tobbe
Tobbecoolio skrev:Japp, utgår från Alingsås.Masterlord skrev:E vädret fint ska jag i alla fall köra. Tjejen ska med och hon slutar först kl 17:30, så vid 18:00 kan jag starta hojen, så jag kör gärna.
18:00 .... jag antar att du utgår från Alingsås??? Bara att bestämma var vi ska mötas då(dom hotar med sämre väder ikväll)
/ Tobbe
Det e ju typiskt om vädret blir sämre.
När jag har barnvecka brukar det va fint väder, sen när jag e barnledig blir det regn!!!![]()
![]()
![]()
Vad hade du för mobilnr? Mitt e 0709-285866.
Vi kan väl höras framåt kl 18 och se hur det ser ut?
Masterlord skrev:Japp, utgår från Alingsås.
Det e ju typiskt om vädret blir sämre.
När jag har barnvecka brukar det va fint väder, sen när jag e barnledig blir det regn!!!![]()
![]()
![]()
Vad hade du för mobilnr? Mitt e 0709-285866.
Vi kan väl höras framåt kl 18 och se hur det ser ut?
GSX-R Micke skrev:ja hade hoppats på å få va ledig hela dagen men nu ringde chefen å sa att ja MÅSTE jobba ida!!! bitch!!
Jag e sån att jag gråter som en liten flicka om jag får regn på mig när jag kör hoj..Tobbecoolio skrev:0735928498
Visst vi kan höras vid 18- tiden. men jag tror att jag åker en sväng mot Alingsås ändå. så jag kommer nog att va i krokarna vid den tiden. Har lite abstinens så lite regn kommer inte att stoppa mig![]()
GSX-R Micke skrev:jo men ja behöver ju pengar!! ska va glad om ja har 50 spänn över när räkningarna e betalda!!
Masterlord skrev:Jag e sån att jag gråter som en liten flicka om jag får regn på mig när jag kör hoj..![]()
Jag avskyr regn när jag sitter på hojen, det kommer från en mc-semester när jag precis fått kortet. Hade hyrt stuga i Falkenberg, det regnade hela veckan, och även hela vägen hem. Rörde inte hojen på en vecka efteråt..![]()
Men det e ju kanon om du ska mot Alingsåshållet!!![]()
Vi hörs sen då...
Niclas
. men nu har jag ny hoj å då kan det inte stoppa mig Om jag kör märker jag inte om mobilen ringer, så vi kan väl säga kl 18 vid MsDonalds om du inte får nåt svar av mig?Tobbecoolio skrev:jo två ggr har jag varit i Norge, med samma upplevelse......så dit åker jag aldrig mer. men nu har jag ny hoj å då kan det inte stoppa mig
ja Vi höres sen då .slår en signal när jag står i Alingsås.
får hoppas på fint väder på lördag!!|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |