Torsdags åkning

Tobbecoolio skrev:
Är det nån mer som e sugen och hinner hänga med på en tur i dag runt
17-tiden :7peta
E vädret fint ska jag i alla fall köra. Tjejen ska med och hon slutar först kl 17:30, så vid 18:00 kan jag starta hojen, så jag kör gärna.

Felix, får du din hoj idag???

Tobbecoolio skrev:
Är det nån mer som e sugen och hinner hänga med på en tur i dag runt
17-tiden :7peta
Hur e vägen mellan Fristad och Annelund?
Kurvor? Bra beläggning?

Last edited:
Det är ju toppen väder idag!Ingen halka har utlovats och det är ju knappt nån rullgrus på vägarna...Jag sticker ut nu! :squid :tummenupp

Masterlord skrev:
E vädret fint ska jag i alla fall köra. Tjejen ska med och hon slutar först kl 17:30, så vid 18:00 kan jag starta hojen, så jag kör gärna.

18:00 .... jag antar att du utgår från Alingsås??? Bara att bestämma var vi ska mötas då(dom hotar med sämre väder ikväll)
/ Tobbe

Tobbecoolio skrev:
Masterlord skrev:

18:00 .... jag antar att du utgår från Alingsås??? Bara att bestämma var vi ska mötas då(dom hotar med sämre väder ikväll)
/ Tobbe
Japp, utgår från Alingsås.
Det e ju typiskt om vädret blir sämre.
När jag har barnvecka brukar det va fint väder, sen när jag e barnledig blir det regn!!! :huvet :huvet :huvet
Vad hade du för mobilnr? Mitt e 0709-285866.
Vi kan väl höras framåt kl 18 och se hur det ser ut?

Masterlord skrev:
Japp, utgår från Alingsås.
Det e ju typiskt om vädret blir sämre.
När jag har barnvecka brukar det va fint väder, sen när jag e barnledig blir det regn!!! :huvet :huvet :huvet
Vad hade du för mobilnr? Mitt e 0709-285866.
Vi kan väl höras framåt kl 18 och se hur det ser ut?

0735928498

Visst vi kan höras vid 18- tiden. men jag tror att jag åker en sväng mot Alingsås ändå. så jag kommer nog att va i krokarna vid den tiden. Har lite abstinens så lite regn kommer inte att stoppa mig :D

ja hade hoppats på å få va ledig hela dagen men nu ringde chefen å sa att ja MÅSTE jobba ida!!! bitch!!

jo men ja behöver ju pengar!! ska va glad om ja har 50 spänn över när räkningarna e betalda!!

Tobbecoolio skrev:
0735928498

Visst vi kan höras vid 18- tiden. men jag tror att jag åker en sväng mot Alingsås ändå. så jag kommer nog att va i krokarna vid den tiden. Har lite abstinens så lite regn kommer inte att stoppa mig :D
Jag e sån att jag gråter som en liten flicka om jag får regn på mig när jag kör hoj.. :hihi
Jag avskyr regn när jag sitter på hojen, det kommer från en mc-semester när jag precis fått kortet. Hade hyrt stuga i Falkenberg, det regnade hela veckan, och även hela vägen hem. Rörde inte hojen på en vecka efteråt.. :4skrika

Men det e ju kanon om du ska mot Alingsåshållet!! :tummenupp
Vi hörs sen då...

Niclas

Masterlord skrev:
Jag e sån att jag gråter som en liten flicka om jag får regn på mig när jag kör hoj.. :hihi
Jag avskyr regn när jag sitter på hojen, det kommer från en mc-semester när jag precis fått kortet. Hade hyrt stuga i Falkenberg, det regnade hela veckan, och även hela vägen hem. Rörde inte hojen på en vecka efteråt.. :4skrika

Men det e ju kanon om du ska mot Alingsåshållet!! :tummenupp
Vi hörs sen då...

Niclas

jo två ggr har jag varit i Norge, med samma upplevelse......så dit åker jag aldrig mer :brinnerup . men nu har jag ny hoj å då kan det inte stoppa mig :D
ja Vi höres sen då .slår en signal när jag står i Alingsås.

Last edited:
Tobbecoolio skrev:
jo två ggr har jag varit i Norge, med samma upplevelse......så dit åker jag aldrig mer :brinnerup . men nu har jag ny hoj å då kan det inte stoppa mig :D
ja Vi höres sen då .slår en signal när jag står i Alingsås.
Om jag kör märker jag inte om mobilen ringer, så vi kan väl säga kl 18 vid MsDonalds om du inte får nåt svar av mig?

hoppas ni hade riktigt tråkigt när ni va ute ida!! en annan har ju fått jobba till nu :huvet :huvet får hoppas på fint väder på lördag!!

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Back