Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Thundercat skrev:Vad är det?
suprnova funkar nu ialla fall.Skalman skrev:Filmvärldens motsvarighet till RIAA, Motion Picture Alliance nånting, en organisation som representerar filmindustrin i jagkten på piratkopierare. Ungefär som den svenska motsvarigheten Antipiratbyrån.

Oroa dig inte, att gå efter användarna är nog inte det som ligger i fokus hos polis/filmbolag, de vill knäcka nätverken genom att slå mot de centrala knutpunkterna, servrarna.Skalman skrev:Tror vi sitter rätt säkert in Sverige, men känns inte riktigt bra...man har ju slangat några 100 GB från TB. Var iofs inte uppkopplad mot TB när den gick ner igår så delär inte ha fått IP-adressen direkt, men de kanske kan kolla historiken.
Thundercat skrev:Vad är det?
Ja, jag såg just det.. Fan..Tias skrev:TB är nere för gott
"Good-bye
Thanks to all users, uploaders, mods and donors for helping create the best torrent site on the net, but this is where the road ends for us. "
Wiseguy skrev:Var det dom som gick ned i samband med razzian i Finland ?
tjockisbulle skrev:*bump*
Tips på numera fungerade sajter ?
Jag tankar mest tvserier och tvtorrents är ju nere så jag är förtvivlad över att inte hitta mina avsnitt![]()
Tyvärr, det där är just bara en spegling av suprnova från den 19 december. Inga nya torrents läggs upp där som jag har förstått det.Skalman skrev:Suprnova är också tillbaka, typ. En mirror: http://www.bi-torrent.com/
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Äntligen!