Tor Poznan 2008 Racingsafari

Apropå banan och stöldrisker, ni som vart där hur förvarar ni hojarna på nätterna??

Apropå banan och stöldrisker, ni som vart där hur förvarar ni hojarna på nätterna??

Förra året hade dom ett garage där vi rullade in hojarna på kvällen. Garaget bevakades sen av vakter hela natten... Kostade nån hundralapp har jag för mig.... Några lämnade dom i tälten och låste fast dom...

Förra året hade dom ett garage där vi rullade in hojarna på kvällen. Garaget bevakades sen av vakter hela natten... Kostade nån hundralapp har jag för mig.... Några lämnade dom i tälten och låste fast dom...

Låter som det finns en risk... men det finns det ju överallt.

Då kom ääääntligen bekräftelsen, ska bli 4 kanondagar :Rockbanan

Då e de bara hojen som ska bli hoj igen :gnissla

Någon som vet hur campingen är vid banan?

Finns det tillgång till dusch o toalett???

Uhmm... ingen bekræftigelse... Og, jeg var vist en af de allerførste til at tilmelde mig 4 dage...

Hoppas den kommer snart

Prova att maila dem, så löser det sig säkert!

Men jag mailade dem och förmodligen hade något blivit fel i massutskicket, så nu har vi fått våran bekräftelse också :tummenupp .

Last edited:
Någon som vet hur campingen är vid banan?

Finns det tillgång till dusch o toalett???

Har inte campat där, men antar att det ska vara ok.
De har mycket bra duschar/toaletter etc. i depåområdet, bättre än på alla svenska banor iaf.
Korvmoj finns också (man blir rätt trött på deras kebabtallrik efter några dagar), där säljs även bira för 5 pengar (12-13 kr). Först att hälla i sig bärs efter körningen slipper köra tillbaks bussen till hotellet! :fyllisar :hihi

Har inte campat där, men antar att det ska vara ok.
De har mycket bra duschar/toaletter etc. i depåområdet, bättre än på alla svenska banor iaf.
Korvmoj finns också (man blir rätt trött på deras kebabtallrik efter några dagar), där säljs även bira för 5 pengar (12-13 kr). Först att hälla i sig bärs efter körningen slipper köra tillbaks bussen till hotellet! :fyllisar :hihi

De toaletterna och duscharna hittade då inte vi förra året, det finns men standarden är långt ifrån hög. Men för de pengarna skall man nog inte vara för kräsen! VI kommer bo i depån likt förra året. Nu får vi bara hoppas på att vädret blir lika bra som förra året, det är helt klart en roligare bana än någon annan jag åkt på!

bara licensfolk eller finns det plats/grupp för oss möten?

Bra fråga, jag har inte licens men har kört bana 2 år och håller hyggligt tempo.

Tänkte ta licens till våren, men vet inte om det är någon licenskurs innan detta arr. Finns det chans att köra där ändå?

Vi har ingen grupp för "möten", men den som vet med sig själv att man platsar med "licensgubbar" är välkommen!!

Vi har idag fått in tillräckligt med anmälningar för att köra ytterligare en grupp.
Fortsätt anmäl er, blir det för mycket avhopp är det ju risk för att 2:a grupp inte blir av.

Ni som ej fått bekräftelse, var snälla och maila in igen!
Massutskicket som gick ut verkar inte nått alla!

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti