Tor Poznan 2008 Racingsafari

De va som fan...Va blir det för dig till nästa år då??

Det ska nog inte vara några problem..Skulle inte du köpa buss hörde jag rycktas om?

Nope...ingen buss här inte! Du har ju en..:tummenupp

Närå, men finns det plats så åker jag gärna me, annars får det lösas på annat håll.

Hemsidan är nu uppdaterad!! mer info finns.

Pga stort inresse jobbar vi för fullt för att få mer dagar samma vecka!
Vi kommer i sådant fall arr ett läger till i slutet på samma vecka. max 60st per läger:yoparty
http://www.racingsafari.se

Frestelsen vart för stark 4 dagar och öppen depå :)

Last edited:
Vänta bara så ska ni se att innan det här är klart så är sandstream också med :yoparty
Nope, teamchefen har gjort väldigt klart för vederbörande vad som gäller. Men man ska ju som bekant aldrig säga aldrig, det vore skitkul att åka med.

Har du skaffat ny hoj?

först till kvarn räknas det från att ni fått anmälningsmailet eller från att man betalat in anmälningsavgiften på 1000 kr?

Teamchefen tillåter bara ett träningsläger utomlands till våren så Polen fick stryka på foten men jag hade så gärna velat åka dit :gnissla

Hoppas ni får 4 kanondagar :tummenupp

Du kan göra som jag anmäla sig nu berätta till våren för frugan.
"Men älskling kommer du inte ihåg att jag sa det i höstas har du glömt det":D

jag vill höra mer om hur man reser enklast och billigast uppdatera tråden
efter hand dom som vet:pannkyss

Var där i år och kan bara rekommendera att åka! Kanonbana! Jag som då har helt grön hade nytta av att lära mig åka på en snabb bana. Anderstorp kändes därefter inte som någon match.

Från Stockholm är det smidigast att ta färjan från Nynäs till Gdansk. Sova på natten och vakna upp på morgonen i Polen. 34 mil till banan. Riktiga skitvägar med en helt sjuk trafik, så det tog nästan 6 timmar med bil och släp. Vi bodde på ett enkelt hotell 500m från banan. Kostade 800:- natten för dubbelrum

Nu har jag precis köpt en racebuss. Det kommer finnas plats för en förare + hoj att åka med mig till självkostnadspris. Bra att ha någon att dela färjan och soppa med :-) Hör av er till mig om ni är intresserade. Bussen är rätt stor så om ni har en polare med går det nog att ordna också¨.

Bokad...:tummenupp

Mvh
Ledamot i
Sydskanes Emse

Du kan göra som jag anmäla sig nu berätta till våren för frugan.
"Men älskling kommer du inte ihåg att jag sa det i höstas har du glömt det":D

jag vill höra mer om hur man reser enklast och billigast uppdatera tråden
efter hand dom som vet:pannkyss

Finns mer info på http://www.racingsafari.se/, bla gällande boende.

Kommer man från Stockholm eller norr ifrån skulle jag föreslå att man tar båten från Nynäshamn till Gdansk och kör vidare därifrån ner till Poznan och banan.

För mer info om banan http://www.aw.poznan.pl/tor/index.htm, är bara på polska, men man kan iaf se bilder från banan och en bankarta.

:)

Nyheter
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...