Toppless på badhuset

Från Aftonhoran:
är en del av kvinnokroppens sexualisering i samhället

FÖR I HELVETE ERA SNÉVRIDNA MILITANTA FEMINISTMONGON!

Hur fan tror dom att dom kom till? Hur skulle det gå om män inte såg kvinnor som sexobjekt?

"Jahej här ska jag hem och älska med min fru, inte för att hon är snygg (vad är det?)
och inte för att det är skönt, utan för att jag älskar henne." :kocko :huvet

Vad sades det nu i den andra tråden om könet som var längst fram på evolutionsstegen?

Hmm, en fundering:

Det var ju nån tjej på SVT som fick böta efter att ha visat brösten för nån på stan nyligen. Det är alltså ok att visa brösten på badhuset men inte på stan?

Var går gränsen? Vid entrén?

.

"Jahej här ska jag hem och älska med min fru, inte för att hon är snygg (vad är det?)
och inte för att det är skönt, utan för att jag älskar henne." :kocko :huvet

Jag vet inte om du är 19, om Löddeköpinge halkat efter generellt i evolutionscykeln eller om du skrivit helt galet bara..

Men att någon BLIR snygg för att man älskar denne är väl knappast nån hemlighet? De flesta som mår bra i sina förhållanden tycker ju att just sin partner är the shit, och honestly.. 75% av alla chicks är knappast the shit!

50 C

Hmm, en fundering:

Det var ju nån tjej på SVT som fick böta efter att ha visat brösten för nån på stan nyligen. Det är alltså ok att visa brösten på badhuset men inte på stan?

Var går gränsen? Vid entrén?

Bra fråga, jag ska vara ärlig och säga att jag inte förstår riktigt varför man polisanmäler någon som slänger fram tuttarna för en överhuvudtaget:confused: vad jag vill minnas så såg hon väll nogorlunda bra ut också?

Bra fråga, jag ska vara ärlig och säga att jag inte förstår riktigt varför man polisanmäler någon som slänger fram tuttarna för en överhuvudtaget:confused: vad jag vill minnas så såg hon väll nogorlunda bra ut också?

för att det är rätt... skulle en annan slängt fram ballarna är man sex brottsling o hamnar väl i fängelse :D

Jag vet inte om du är 19, om Löddeköpinge halkat efter generellt i evolutionscykeln eller om du skrivit helt galet bara..

Men att någon BLIR snygg för att man älskar denne är väl knappast nån hemlighet? De flesta som mår bra i sina förhållanden tycker ju att just sin partner är the shit, och honestly.. 75% av alla chicks är knappast the shit!

50 C

Skrev galet,

Det jag menar är att det låter på dom som att man ska ha sex för att skaffa barn.
Alla andra dragningar och luster till det andra könet är fult och djuriskt.:huvet

Back