Toppless på badhuset

Ett grabbjäng som står å skränar VIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIISA PAAAAAATTAAARNA :klappar VIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIISA PAAAAAATTAAARNA :klappar så tröttnar dem nog snart feministstackarna!

Nån som har sett en snygg/attraktiv feminist?

Last edited:
Grabbar, jag tror ni hoppas för mycket. Läs artikeln igen:

"Ragnhild Karlsson och Kristin Karlsson avvisades från Fyrishov i Uppsala för att de badade med brösten i vädret. Sedan dess har de skapat nätverket Bara bröst och inlett aktioner i landets badhus för att manifestera sitt missnöje. Att inte tillåtas bada topless är en del av kvinnokroppens sexualisering i samhället, anser Bara bröst."

De där bejbsen är knappast födda på 80-talet.....
Chansen att ni får se en 25-åring på badhuset utan top är minimal. Däremot är risken för att pensionärer och andra damer som flitigt frekventerar simhallarna för sitt dagliga motionssim kanske börjar klä av sig.

Det vill jag helst slippa. De är äckliga som de är i baddräkt.

De där bejbsen är knappast födda på 80-talet.....

Nej, men inte långt ifrån ser det ut som.
468_09192127Fotostationbad.jpg

Sen att de inte platsar i Slitz är väl en annan femma. :tuttar

Om det blir okej att visa pattarna så ska jag tjacka badbraller med balls out.
(Byxor med hål för pungen):D

haha sundsvall nämnt i första inlägget också :P är en hel del på det badhuset och jag har klarat mig från att se stammis tanterna strippa...

jag tror säkert en och annan äldre person som gillar att visa upp sig av det manliga könet ser detta som en öppning att blotta sig på offentliga plattser också och försöka få det att bli okej med killar utan badbyxor också.

ziip59 jagHar bara sett en kille stå o rulla skin i bassängen en gång då gick jag upp i alla fall... tror isken för sånt i vanliga simbassänger är liten. men värre är det väll vid badhus med våldtäcktsgrottor, hoppas vi klarar oss från sådan vid ombyggnaden av sundsvalls sporthall.

men något som var helt okej för ett tag sen var ju att simmartjejerna körde topples på utomhusträningarna på somrarna, har sagt till tjejerna att dom får mycket mindre linjer om dom kör utan topp men dom lyssnar inte och fortsätter klagar varför vet jag inte :P

men för övrigt har vi ju redan en nudist avdelning med bastu och hytter för sexuellt umgänge och en 8 graders pool för nedkylning när höftkulan har åkt ur led igen när det blivit för villt som marknadsförs under namnet romerskt bad.

jag brukar alltid hålla mig till att tjejen ska ha större bröst änn vad jag har själv i alla fall (men det är ju jag)

Det gäller att hålla fast vid gamla fina traditioner!

Dom kan ju dra upp dom ur bikiniunderdelen så man ser hela?

:rofl

Om det blir okej att visa pattarna så ska jag tjacka badbraller med balls out.
(Byxor med hål för pungen):D

haha :rofl

lyssnar du nått på p3?
har för mig cirkus kiev hade en bra sketch om det där :rofl

Last edited:
Vänta bara när dom gett upp att bada toppless och kräver att vi ska ha bikini istället:näsblod:näsblod :död :fakta

Back