Patlar
Utan GSXR, med stånka
Till vilken hastighet bör man kunna stressa upp en gammal gixxar 750 -85? Min vill inte göra mer än 203 vid 10500 varv, känns lite klent! 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
du får ju bara köra 110 i sverigePatlar skrev:Till vilken hastighet bör man kunna stressa upp en gammal gixxar 750 -85? Min vill inte göra mer än 203 vid 10500 varv, känns lite klent!![]()

TERMINATOR skrev:du får ju bara köra 110 i sverige![]()
![]()

ReDan skrev:Sedan ist för topphastighet så ska du kollla upp max kurvhastighet ; )

Tysken skrev:Den är fan inte hög på en gixxer från 85![]()
Patlar skrev:Till vilken hastighet bör man kunna stressa upp en gammal gixxar 750 -85? Min vill inte göra mer än 203 vid 10500 varv, känns lite klent!![]()
Patlar skrev:Försöker åtgärda bestyckning och kolla om det är nåt tändpaj, efter påpekande av mäster Brink vid Lunda. Fiskekutter fick jag bla höra att den lät som!
Tjena, åkte bakom dig från Rörken....den misständer lite under på drag och så drar den nog lite olja också....Patlar skrev:Försöker åtgärda bestyckning och kolla om det är nåt tändpaj, efter påpekande av mäster Brink vid Lunda. Fiskekutter fick jag bla höra att den lät som!
föresten....bor du åt Vattholma hållet till undras ??tassen skrev:Tjena, åkte bakom dig från Rörken....den misständer lite under på drag och så drar den nog lite olja också....
Sen körde jag om dig....föresten....bor du åt Vattholma hållet till undras ??

235 vill jag minnas när det begav sig, men då är du ju redan utvarvad...Patlar skrev:Till vilken hastighet bör man kunna stressa upp en gammal gixxar 750 -85? Min vill inte göra mer än 203 vid 10500 varv, känns lite klent!![]()
|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |