Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hade kunnat tänka mig att gå med grabben (snart 4år) men för 1700:-... I don´t think so.
Priset avskräcker nog många som gärna skulle vilja se det. Inte bara biljettpriset utan även resa dit och övernattning för dem som inte bor i Stockholms närhet.
Absolut.
Fast det sistnämnda är ju tyvärr gällande för de flesta stora arrangemang... så det är tur det finns bussresor för en rimlig peng så folk kan ta sig till de större orterna för sina festligheter.![]()
135 trucks, 3 ships, 1 freight plane and 94 cars, and 150 sets of tyres have been required to keep this high-octane show on the road.
Tycker faktiskt det är ett ok pris.
Det är väl vad koncerter med lite större namn kostar? Tror faktiskt det är dyrare för dom bästa platserna.
Har man par hundra miljoner tittare varje vecka och varit igång 18 säsonger ("nya" top gear) så räknas man nog in i den skaran.
Inte för att jag inte tror att det kan vara värt det, men jag har fan inte råd... Går inte på konserter eller andra shower heller, detta är en av få grejer jag skulle kunna tänka mig att gå på. Men nja...Tog en snabb titt, finalen i melodifestivalen i Globen kostar mellan 795 kr och 2695 kr. Det är ingen tvekan om vad jag skulle ha valt då...
Edit: såg nu från 530 kr, men ändå..
Men för 2695 så får du fri garderob och kanske möjligheten att hälsa på Sean Banan, ha det i åtanke!

Jag resonerar som så att priset är rätt lagom för all underhållning som jag har fått utav Top Gear genom åren och nu får man se en förhoppningsvis rolig show som antagligen är en rätt kostsam produktion som kanske kan motivera priset.
alltsa herr clarkson gar inte hungrig i vilket fall som helst sa bekymra dig inte du for det! top gear ar finansierat av BBC som ar finansierade av oss brittiska skattebetalare, genom tv-licens ala tv-avgiften som vi precis som ni, tvingas att betala.
herr clarky har drog in 2.14m pund 2011
alltsa herr clarkson gar inte hungrig i vilket fall som helst sa bekymra dig inte du for det! top gear ar finansierat av BBC som ar finansierade av oss brittiska skattebetalare, genom tv-licens ala tv-avgiften som vi precis som ni, tvingas att betala.
herr clarky har drog in 2.14m pund 2011
Jo han tjänar bra, men han är ju inte bara programledare på Top Gear och pillar naveln mellan säsonger heller.
Jag kollade inte på just Clarkson, Hammond och May och tänkte "shit, dom tre måste kosta" utan mer alla fordon, logistik, alla förare och annat folk som behövs etc.![]()
|
|
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026
20-årige australiensaren Wi... |
|
|
Alltid redo för regn
Håll dig torr på hojen – ny... |
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |