Top gear live kommer till sverige i mars.

Vart sugen att gå på det tills jag såg att biljetterna kostade 840spänn :-(

Ska också dit! Dock när dem kommer till Köpenhamn!
Ska bli riktigt skoj!

Ursäkta min kanske dumma fråga men..
Vad betalar man för egentligen??
Ett upphottat trafikmagasinet ser jag ingen vits alls med att se, på taskiga platser, i globen... ;-)

...lite trött på att allt ska bli "show" från TV bara för att kunna sälja svindyra biljetter till ett format som inte riktigt funkar i annat än just TV..

Ett upphottat trafikmagasinet ser jag ingen vits alls med att se, på taskiga platser, i globen... ;-)

...lite trött på att allt ska bli "show" från TV bara för att kunna sälja svindyra biljetter till ett format som inte riktigt funkar i annat än just TV..

Såg nån reklamsnutt med diverse sladdande bilar, en monstertruck och FMX. Men har ingen direkt koll på vad mer som kommer hända.

Exakt. De har gjort show av ett bilprogram. Vad får man?
Nu kör de exakt samma format i flera andra länder. Tre liknande skojfriska herrar. Samma jargon. Samma skämt, samma uppdrag.

Trafikmagasinet goes industrial. Och det skall man betala för att se?

Kan någon förklara storheten i detta?
Jag menar deras reportage och inslag är ju någorlunda underhållande, men studioscenerna är lika trista som vilken talkshow som helst.

Dom kommer till Sverige i mars och åker till Globen istället för Speed weekend i Orsa, säger ju en hel del om prioriteringarna...:3freak

840 är det klart värt tycker jag. Men så är jag top gear fan av rang :)

Va ju en j-a tur nån skrev att det va 840.- / person.. Tyckte jag betalade det för två biljetter igår, men visade sig att jag råkat köpa bara en :gnissla :huvet

ja biljettpriset var lite i de saftigaste laget för man skulle känna sig helt övertygad om att se de...
Biljetterna släpptes för ett tag sen men biljett försäljningen kanske inte har tagit raket fart tack vare priset så.. :D

Top gear var i arjeplog för 2 veckor sedan. De testade en Ferrari FF och en bentley continental gt. fick även en glimt av Jeremy Clarkson ;)

29:e mars - 1:e april.

Tack, jag gick in och såg det på Top Gear lives danska hemsida. Tror jag hellre ser det där än på Globen i Stockholm, om jag nu inte hittar någon annan ursäkt att åka till vår Svenska huvudstad. Ska fundera på saken om jippot är för mig.

Nyheter
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Back