Tomteluva på din avatar?

Tomteluva på avataren?

• Antal röstningar
    0
sandstream skrev:
Julen är kul tills man fyller 15 eller nåt sånt. Sen får man bara skit i julklapp och får slita ihop pengar själv till vettiga leksaker.

När man får barn så blir det lite kul igen men ungarna nuförtiden är ju så förbannat bortskämda och deras önskelistor fyllde med skräp de sett på TV. Dockor som skiter och kissar på sig, dockor som skriker i tid och otid, radiostyrda bilar som går sönder efter en kvart.

Sen ska alla hysteriska fruntimmer planera vem som ska få vad redan i maj och man får höra att man inte är intresserad.

Som om det inte vore nog kommer det nått vitt skit uppifrån och gissa vem fan som ska ut i minusgrader och skotta bort den skiten...

Nej, tacka vet jag midsommar. God mat, fint väder (ibland iaf), ingen presenthysteri och ljust!

Jag får fortfarande bra grejer! :tummenupp MP3 spelare, presentkort hos lokala MC-handlare, och pengar i massor... :banana

Vad är det för fel på tomtebloss :tomten

(Röstade på: Aldrig i livet)

Last edited:
sandstream skrev:
Julen är kul tills man fyller 15 eller nåt sånt. Sen får man bara skit i julklapp och får slita ihop pengar själv till vettiga leksaker.

När man får barn så blir det lite kul igen men ungarna nuförtiden är ju så förbannat bortskämda och deras önskelistor fyllde med skräp de sett på TV. Dockor som skiter och kissar på sig, dockor som skriker i tid och otid, radiostyrda bilar som går sönder efter en kvart.

Sen ska alla hysteriska fruntimmer planera vem som ska få vad redan i maj och man får höra att man inte är intresserad.

Som om det inte vore nog kommer det nått vitt skit uppifrån och gissa vem fan som ska ut i minusgrader och skotta bort den skiten...

Nej, tacka vet jag midsommar. God mat, fint väder (ibland iaf), ingen presenthysteri och ljust!

Precis, en ofridefull jul utan Jesus är inge vidare. Jesus är Kung!

jag hade ingen bra hojbild att sätta luva på, så jag tog en bild på mig själv :tungan
god jul :tomten

Första advent har inte varit ännu, alltså är det knappast jul å därför helt befängt att hålla på å fjanta med luvor på avatarer...

Nä, kom igen då det är rätt månad i alla fall.

/VG

Jag vill också ha en luva :gråta ......men jag är en data-fucko-farbror....kan någon hjälpa mig lite ??

Tackar allra ödmjukast i förskott. :Bugar

Långa farbron skrev:
Jag vill också ha en luva :gråta ......men jag är en data-fucko-farbror....kan någon hjälpa mig lite ??

Tackar allra ödmjukast i förskott. :Bugar

Så här kanske?

Bifogat

1.3 KB · Visningar: 177
Här får du en fin julavatar Långis

Bifogat

12.3 KB · Visningar: 173
Back